• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Автомобільний бренд представив одяг з фотосинтезом на Паризькому тижні моди

12 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Французький автомобільний бренд DS Automobiles, який свого часу відділився від Citroën, випустив колекцію з чотирьох предметів одягу, вкритих живими водоростями, які вилучають вуглекислий газ із повітря та перетворюють його на кисень. Ця капсульна колекція складається з куртки, плаща та двох футболок. Такий одяг з фотосинтезом було спроектовано EgonLab та продемонстровано під час Паризького тижня моди, партнером якого бренд DS Automobiles виступив цього року.

Для того щоб фотосинтез працював, необхідно підтримувати життєздатність водоростей. Тобто до такого одягу необхідно ставитися, скоріше, як до вазону – щодня обприскувати його та стежити, щоб він отримував достатньо сонячного світла.

Шар водоростей повністю вкриває футболки, а от верхній одяг має лише окремі фотосинтетичні аплікації.

Головне – не забувати поливати

Сам шар водоростей був розроблений лондонською дослідницькою студією Post Carbon Lab. Виготовлено його виключно з природних матеріалів: мінералів, води, рослинних і дріжджових живильних речовин тощо. Засновники студії зазначають, що вони лише відтворили ті процеси, що й так відбуваються в природі, перенісши їх на текстиль. Весь процес створення водоростевого шару зайняв десь 7–10 тижнів, і за цей час колекція ввібрала 1,45 кілограмів вуглекислого газу. Щоб переробити таку кількість CO2, шестирічному дубовому деревцю знадобиться півроку.

Втім, кількість переробленого у такий спосіб двоокису вуглецю безпосередньо залежить від догляду за водоростевим одягом: йому потрібні належні освітлення, вологість та температура. Зокрема, у теплішому кліматі або влітку одяг з фотосинтезом буде активнішим.

Для команди Post Carbon Lab ця технологія є поки що пілотною, тож вони сподіваються, що користувачі та партнери на кшталт DS Automobiles допоможуть їм випробувати її та зібрати статистику.

Як показують дослідження, тривалість життя такого одягу може сильно варіюватися, але в разі правильного догляду вона становитиме не один рік. Для цього одяг треба щодня зволожувати, прати лише вручну та з використанням pH-нейтральних мийних засобів, зберігати у добре освітленому та вентильованому місці і не торкатися його нічим гарячим.

Розробники сподіваються, що ця технологія стане в пригоді як індустрії моди, так і автомобілебудуванню.

Для DS Automobiles така колаборація стала можливістю привернути увагу до Паризького тижня моди. Вона також служить підтвердженням намірів бренда випускати з 2025 року лише електричні або гібридні моделі автомобілів.

Джерело

Ідея тканини з живих водоростей вже якийсь час існує. Ізраїльські розробники навіть агітують робити таку тканину самотужки.

Теги: дизайнекологіямода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.