Arriba! розробили «бетонну» айдентику для PLANIT

Креативне агентство Arriba! створило «настільну книгу бренду» для IT-компанії PLANIT.

Харків’яни з PLANIT планують і контролюють будівництво об’єктів на мільярди доларів по всьому світу: курирували зведення Apple Circle, аеропорту в Сан-Франциско, найвищого у США хмарочоса, американської штаб-квартири SAMSUNG і десятків інших будівель.

У 2019 році компанія постала перед необхідністю пояснити всій команді, чим вона є, навіщо існує, які цінності для неї важливі. Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Для будь-якого рекламіста бути причетним до розвитку таких брендів, як PLANIT — пасіонаріїв, які змінюють культуру, — це щастя. Я пишаюся знайомством із цими хлопцями і сподіваюся, що нам вдалося зробити для них щось більш material, ніж сформульовані смисли».

Arriba! створили для PLANIT крафтовий брендбук — трушний і несхожий на інші, як і сама компанія. Material елементом розробленого стилю PLANIT Planner став бетон. Про становлення компанії «розповідають» артефакти кожного історичного етапу її розвитку, кожного проєкту, над яким працювала команда. Об’єкти були відтиснуті в бетоні.

Arriba! розробили «бетонну» айдентику для PLANIT
Arriba! розробили «бетонну» айдентику для PLANIT
Arriba! розробили «бетонну» айдентику для PLANIT

Клавіші від клавіатури першого комп’ютера засновника компанії, дефіцитного на пострадянському просторі 1990-х «Спектрума». Ключ від першого офісу (кімнати в університеті, де на той момент ще навчався фаундер PLANIT Олег Демиденко). Болт із першого проєкту, де компанія заявила про себе, як про повноцінний суб’єкт будівельного процесу. Кріплення від одного з наймасштабніших світових проєктів — транзитного терміналу Transbay у Сан-Франциско. Бетонні статуетки: символ надійності, краса сирої фактури і просто іронія.

«Бетонно-смислову» книгу назвали Planner.

«Бетонно-смислову» книгу назвали Planner.

«Бетонно-смислову» книгу назвали Planner.

Більше цікавих кейсів з області брендингу можна переглянути за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...

Сам собі утилізатор: австралійський дизайнер пропонує робити татуювання з пластику

Дизайнер і створив машинку, яка робить татуювання з пластику, і запропонував уявити майбутнє, де люди мусять переробляти пластик всередині власних тіл.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

Гламур та реальність: Dove показує зворотний процес створення селфі

Кожна дія прокручується у зворотному порядку, крок за кроком скасовуючи все, що було зроблено з цим фото, аж доки ми не бачимо справжнє обличчя.

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.