Креативне агентство Arriba! створило «настільну книгу бренду» для IT-компанії PLANIT.
Харків’яни з PLANIT планують і контролюють будівництво об’єктів на мільярди доларів по всьому світу: курирували зведення Apple Circle, аеропорту в Сан-Франциско, найвищого у США хмарочоса, американської штаб-квартири SAMSUNG і десятків інших будівель.
У 2019 році компанія постала перед необхідністю пояснити всій команді, чим вона є, навіщо існує, які цінності для неї важливі. Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Для будь-якого рекламіста бути причетним до розвитку таких брендів, як PLANIT — пасіонаріїв, які змінюють культуру, — це щастя. Я пишаюся знайомством із цими хлопцями і сподіваюся, що нам вдалося зробити для них щось більш material, ніж сформульовані смисли».
Arriba! створили для PLANIT крафтовий брендбук — трушний і несхожий на інші, як і сама компанія. Material елементом розробленого стилю PLANIT Planner став бетон. Про становлення компанії «розповідають» артефакти кожного історичного етапу її розвитку, кожного проєкту, над яким працювала команда. Об’єкти були відтиснуті в бетоні.
Клавіші від клавіатури першого комп’ютера засновника компанії, дефіцитного на пострадянському просторі 1990-х «Спектрума». Ключ від першого офісу (кімнати в університеті, де на той момент ще навчався фаундер PLANIT Олег Демиденко). Болт із першого проєкту, де компанія заявила про себе, як про повноцінний суб’єкт будівельного процесу. Кріплення від одного з наймасштабніших світових проєктів — транзитного терміналу Transbay у Сан-Франциско. Бетонні статуетки: символ надійності, краса сирої фактури і просто іронія.
«Бетонно-смислову» книгу назвали Planner.
Більше цікавих кейсів з області брендингу можна переглянути за цим посиланням.