Уявіть, що було б, якби іконічні західні бренди обожнювалися на сході, не менш, ніж на заході, а їхні локації набували б там вигляду антиутопічної архітектури в стилі радянського бруталізму.
В своєму арт-проєкті нью-йоркський архітектор Куїн Ву спробував уявити масивні, загублені в часі структури, які попри все лишаються впізнаваними завдяки сильному брендингу культурних ідолів.
Про свій задум Куїн Ву зазначає: «Конфлікт між плановою та ринковою економікою — це дещо неймовірне».
І архітектор, певно, знає, про що говорить, оскільки народився він в Китаї, а навчався в США.
«Мені випало побачити фотографії, зроблені в занедбаних радянських мономістах. І мене дуже зацікавили суворі природні умови, культура та архітектура цих локацій. Це — як декорації до чогось фантастичного. Відповідно, я хотів створити щось, що відображало б чи навіть підкреслювало такий сюрреальний конфлікт», — пояснює архітектор.
McDonald’s тут є ідеальним і суперечливим символом, якщо його перенести з тогочасних США в культурний контекст Радянського Союзу.
Серед відомих брендів, інтерпретованих архітектором в стилі радянського бруталізму, є, зокрема, такі імена як Coca-Cola, Shell, Nike та Chanel.
Варто зазначити, що на теренах Радянського Союзу перший McDonald’s було створено аж в 1990 році (і він опинився надзвичайно успішним для тисяч жителів Москви). Наступного ж року Радянський Союз розпався, але мережа McDonald’s тримається докупи й зараз.
А сам архітектор сподівається, що його роботи спонукають публіку замислитися про проблему невтримного споживання.
Читайте також:
Відомі логотипи в шести різних стилях графічного дизайну.
Польська архітекторка проєктує будинки у формі логотипів.