• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Агенція TBWA\Paris перетворила автомобілі на пістолети і закликала бути обережнішими на дорогах

5 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Машина, якою кермують недбало, схожа в певному сенсі на зброю. Вона може вбити людину чи скалічити її. А недбалих водіїв на дорогах щодня чимало, і ними часто виявляються пересічні люди, які їдуть на роботу, везуть дітей до школи чи вирушають на зустріч із друзями. Вони не замислюються про можливі наслідки такої недбалості і бездумно йдуть на ризик. Тому-то нова кампанія від TBWA\Paris для організацій Association Prévention Routière та Victimes & Citoyens провела аналогію зі зброєю і перетворила автомобілі на пістолети. У такий спосіб вона нагадує людям, що за кожною аварією стоїть неналежна поведінка, яка вбиває так само, як і куля.

Кампанію було запущено з хештегом #DisarmTheRoads.

«Телефонні дзвінки за кермом, перевищення швидкості та втома водія – ось три речі, які найчастіше стають причинами ДТП, в яких гинуть люди. Наша комунікаційна кампанія підкреслює небезпеку тієї миті, що може змінити все і зробити це так само невідворотно, як і момент, коли натискається спусковий гачок», – пояснила Енн Лаво, речниця Association Prévention Routière.

«Після ДТП жертви та їх родичі часто стверджують, що водій перетворив свою машину на зброю. Ми постійно це чуємо, коли допомагаємо потерпілим. Тому участь у кампанії, яка втілила цю думку в конкретних предметах, була для нас очевидним рішенням», – зазначив Жульєн Тібо, президент Victimes & Citoyens.

Асоціація Victimes & Citoyens, зокрема, була створена у 2004 році жертвами ДТП. Її мета – швидко та гуманно надавати допомогу потерпілим та інформувати людей про небезпечні ситуації, які можуть чекати на них на дорозі.

Тому, власне, ці дві організації і вирішили об’єднати свої зусилля. Вони сподіваються креативністю спонукати людей замислитися та змінити свою поведінку.

Три машини – три водії – три зброї

Водії добре знають свої машини, використовують їх часто і навіть балують, як справжнього члена родини. Але для сторонньої людини авто лишається чимось потенційно смертоносним, та ще й у ненадійних руках.

Для запуску цієї кампанії агенція знайшла на звалищі три різні машини (легковик, мотоцикл і вантажівка), з яких зняла різноманітні деталі і зібрала їх в іншому порядку. Таким чином, використовуючи самі лише автомобільні деталі, агенція TBWA\Paris перетворила автомобілі на пістолети. Циферблат перемикання передач став прицілом, глушник став дулом, а педаль газу – спусковим гачком. Зброя з трьох різних машин вийшла дещо різною, символізуючи різні типи водіїв.

Джерело 1, 2

Теги: соціальна рекламасуспільствотранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.