Агентство Havas Ukraine розробило айдентику для Одеського художнього музею

Цього року компанія Havas Сreative Group Ukraine відзначає 25-річний ювілей. Тож команда агентства Havas Ukraine, що входить до групи, вирішила зробити собі оригінальний подарунок — зайнятися некомерційним проектом для душі та розробити новий фірмовий стиль для Одеського художнього музею.

Основним завданням агентства стало не просто оновити стиль музею, а зробити його привабливим для молоді, популяризувати мистецтво в умовах сучасного прогресивного світу, розмовляти з сучасними людьми зрозумілою їм візуальною мовою.

«Музеї, як інститути соціальної пам’яті, мають розвивати власну унікальну візуальну комунікацію, аби привертати увагу аудиторії різного віку та викликати інтерес серед інших варіантів проведення дозвілля.  Саме тому ми запропонували Одеському художньому музею оновити їхній візуальний стиль», — каже Юрій Когутяк, PDG Havas Creative Group Ukraine.

В оновленому логотипі поєднано морську хвилю з одним із головних елементів образотворчого мистецтва — золотим перетином. Таким чином команда підкреслила місце розташування музею та натякнула на його спеціалізацію.

«На нашу думку, новий стиль точно не залишить байдужими молодь, і відвідування художніх виставок стане більш популярним, як, скажімо, поїздки на музичні фестивалі», — говорить Тетяна Сахнюк, Managing Director Havas Ukraine.

«З одного боку представлений логотип відноситься до класичного художнього напряму, з іншого — це мінімалізм, який є трендом на сьогодні. Таке поєднання дозволить нам спілкуватися з аудиторією її мовою і символізує для нашого музею етап постійних позитивних змін», — коментує Олександр Ройтбурд, директор Одеського художнього музею.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...