Агентство Havas Ukraine розробило айдентику для Одеського художнього музею

Цього року компанія Havas Сreative Group Ukraine відзначає 25-річний ювілей. Тож команда агентства Havas Ukraine, що входить до групи, вирішила зробити собі оригінальний подарунок — зайнятися некомерційним проектом для душі та розробити новий фірмовий стиль для Одеського художнього музею.

Основним завданням агентства стало не просто оновити стиль музею, а зробити його привабливим для молоді, популяризувати мистецтво в умовах сучасного прогресивного світу, розмовляти з сучасними людьми зрозумілою їм візуальною мовою.

«Музеї, як інститути соціальної пам’яті, мають розвивати власну унікальну візуальну комунікацію, аби привертати увагу аудиторії різного віку та викликати інтерес серед інших варіантів проведення дозвілля.  Саме тому ми запропонували Одеському художньому музею оновити їхній візуальний стиль», — каже Юрій Когутяк, PDG Havas Creative Group Ukraine.

В оновленому логотипі поєднано морську хвилю з одним із головних елементів образотворчого мистецтва — золотим перетином. Таким чином команда підкреслила місце розташування музею та натякнула на його спеціалізацію.

«На нашу думку, новий стиль точно не залишить байдужими молодь, і відвідування художніх виставок стане більш популярним, як, скажімо, поїздки на музичні фестивалі», — говорить Тетяна Сахнюк, Managing Director Havas Ukraine.

«З одного боку представлений логотип відноситься до класичного художнього напряму, з іншого — це мінімалізм, який є трендом на сьогодні. Таке поєднання дозволить нам спілкуватися з аудиторією її мовою і символізує для нашого музею етап постійних позитивних змін», — коментує Олександр Ройтбурд, директор Одеського художнього музею.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, зображають вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу.