• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

50 запитань клієнту під час розробки логотипу

25 Січня, 2022
Час прочитання: 4 хв.
A A
50 запитань клієнту під час розробки логотипу
Share on FacebookShare on Twitter

Розробка логотипу — це не просто швидкий ескіз і сподівання, що він сподобається клієнту. Професійний дизайнер логотипів спочатку познайомиться з компанією, її стратегіями, амбіціями та цілями.

Важливо те, що найкращі дизайнери будуть використовувати проактивний, а не реактивний підхід до цього завдання. Просто попросити короткого опису недостатньо. Вам потрібно застосувати всі свої навички та досвід, щоб розкрити, що лежить за компанією чи брендом.

Щоб допомогти вам, команда Creativeboom склала зручний список запитань, на які потрібно відповісти вашому клієнту.

Питання про компанію

Насамперед. Вам потрібно зібрати основну інформацію про бізнес, наприклад, коли він почався і чому, скільки у нього працівників, хто його конкуренти тощо. Хоча деякі з них можуть бути доступні в Інтернеті, завжди краще збирати ці деталі з першого джерела.

50 запитань клієнту під час розробки логотипу
Kelly Sikkema

Частково це пов’язано з тим, що інформація в Інтернеті часто ненадійна, тож таким чином ви можете бути впевнені в отриманні точних відповідей. Але також тому, що інтерпретація навіть найпростіших запитів може бути суперечливою, а це саме по собі є дуже показовим.

Наприклад, навіть дата заснування компанії може бути джерелом дебатів, особливо якщо організація мала кілька назв і імен у минулому або виникла внаслідок множинних злиттів. У такому випадку те, що в кінцевому підсумку вважається «правильною» відповіддю, насправді не є важливим. Це змушує ваших клієнтів відкритися і говорити про бізнес у спосіб, який не звучить як сухий маркетинг, а ґрунтується на реальній чесності та емоційній прихильності.

  1. Як називається ваша компанія/організація/продукт/послуги?
  2. Чи можете ви описати свій бізнес?
  3. Які послуги чи продукти ви надаєте?
  4. Наскільки велика ваша компанія? (кількість працівників?)
  5. Як давно створена ваша компанія?
  6. Чому ваша компанія була створена в першу чергу і яка була мотивація?
  7. Хто ваші основні конкуренти?
  8. Як ваші конкуренти продають себе на ринку?
  9. Що виділяє вашу компанію серед конкурентів?
  10. Які сильні сторони вашої компанії?
  11. Які ваші слабкі сторони?
  12. Які довгострокові цілі компанії? Де ви бачите свою компанію через п’ять років? Десять років? 30 років?
  13. Якби вам потрібно було описати свій бізнес одним словом, що б це було і чому?
  14. Які цінності та/або місія вашої компанії?

Питання про брендинг

У більшості випадків дизайн логотипу насправді буде редизайном логотипу або більш мінімальним оновленням логотипу. Ви не починатимете з нуля, а розбудовуватимете і розвиватимете існуючий дизайн логотипу або, принаймні, берете з нього кілька вказівок. Тому важливо поставити багато запитань про те, як клієнт ставиться до поточного логотипа, а також про ширшу візуальну ідентичність та цілі бренду в цілому. Насправді навіть якщо ви розриваєте все і починаєте заново, вам потрібно поставити ці запитання, щоб у підсумку ви не повторили старий бренд, який їм не сподобався.

  1. Який зараз логотип?
  2. Чи є у вас слоган, який поєднується з вашим логотипом?
  3. Чому ви хочете змінити логотип?
  4. Які слова описують, що ви відчуваєте, дивлячись на свій поточний логотип і бренд?
  5. Що вам подобається, а що не подобається в поточному логотипі?
  6. Чого ви хочете досягти з новим логотипом?
  7. Які три атрибути ви б хотіли, щоб ваша цільова аудиторія думала про ваш новий бренд?
  8. Яке з цих слів краще підходить для вашого бренду? Традиційний чи сучасний?
  9. Яке з цих слів краще підходить для вашого бренду? Дружній чи корпоративний?
  10. Яке з цих слів краще підходить для вашого бренду? Високоякісний чи економічно вигідний?
  11. Яке з цих слів краще підходить для вашого бренду? Споживач чи торгівля? Чому ваш поточний бренд використовує ці кольори, шрифти тощо?

Питання щодо цільової аудиторії

person holding red round medication pill
GeoJango Maps

Розробляючи логотип, ви повинні знати, для кого ви його створюєте. І це не обов’язково наявна аудиторія, якщо компанія хоче відійти від цієї аудиторії та орієнтуватися на іншу групу людей. Справді, зміна логотипу, як правило, є частиною ширшої стратегії, спрямованої на підвищення привабливості бренду, наприклад, від людей середнього віку до молодших. Тільки ваш клієнт знає, куди вони хочуть йти з брендом, тому дуже важливо задати вичерпну серію запитань, подібних до наведених нижче.

  1. Хто є основною цільовою аудиторією?
  2. Яка вікова група цільової аудиторії?
  3. Вони переважно чоловіки чи жінки?
  4. Де проживає більшість вашої аудиторії?
  5. Який середній дохід вашої цільової аудиторії?
  6. Як більшість ваших клієнтів дізнаються про вашу компанію?
  7. Як ви плануєте спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією?
  8. Якби ваші клієнти мали описати вашу компанію одним словом, що б це було і чому?
  9. Чи є якісь нові ринки, на які б ви хотіли вийти? Якщо так, то якими вони будуть і чому?

Дизайнерські переваги

50 запитань клієнту під час розробки логотипу
Keila Hötzel

Ви, мабуть, помітили, що досі не говорили про те, як клієнт хоче, щоб виглядав новий логотип. І це не випадково. Тому що доки ви не зрозумієте ширшу мету дизайну логотипу, занурення в особливості, як-от бажані кольори, лише збиває всіх з колії та каламутить воду.

Однак припустимо, що тепер ви добре розумієте компанію, що вона означає і чого вона намагається досягти. Пора почати говорити про сам дизайн. Водночас вам все одно потрібно підтримувати обговорення на основі загальної бізнес-цілі логотипу. Йдеться не про особисті переваги людей («Мені дуже подобається цей відтінок зеленого»), а про те, як, наприклад, конкретна колірна палітра може допомогти логотипу досягти своєї ділової мети. Ці запитання можуть допомогти вам скерувати дискусію в цьому конкретному напрямку.

  1. Які кольори або палітру кольорів зазвичай використовує компанія і чому?
  2. Де в основному використовуватиметься логотип? Друк, Інтернет тощо?
  3. Чи є якісь елементи з існуючого логотипу, які ви хотіли б зберегти, і чому?
  4. Чи існують якісь обмеження, які слід враховувати при розробці нового логотипу?
  5. Чи є щось, що має бути включено, наприклад існуючі елементи бренду, слова чи значки?
  6. Дивлячись на брендинг ваших конкурентів, які логотипи, на вашу думку, працюють і чому?
  7. Чи є логотипи, які, на вашу думку, не працюють, і чому?
  8. На вашу думку, що визначає успішний логотип?

Бюджет, терміни та управління

Під час зустрічей з клієнтами ви можете обговорювати всі ідеї світу для створення чудового нового логотипу. Але на практиці, щоб їх здійснити потрібно багато організації, планування та підготовки. Тому, окрім усього цього «блакитного мислення», добре було б поставити наступні запитання.

  1. Чи плануєте ви бюджет на новий логотип?
  2. Чи є у вас термін, який потрібно враховувати?
  3. Хто буде внутрішніми особами, які прийматимуть рішення щодо цього проєкту? Дати відгук і схвалення? (Наголошуйте клієнту, що чим менше осіб, які приймають рішення, тим краще!)
  4. ​​Чи буде ще хтось залучений до цього проєкту? Чи є сторонні субпідрядники чи інші агентства/фрілансери?
  5. Як часто ви хотіли б зустрічатися? Щотижня? Щомісячно?
  6. Скільки переглядів чи концепцій ви хотіли б побачити? (поміркуйте, скільки ви можете запропонувати — це залежить від дизайнера)
  7. Яку форму ви хотіли б надати кінцевій роботі? Які матеріали ви б хотіли бачити завдяки цьому новому логотипу?
  8. Чи є ще щось, що ви хотіли б додати, чого ми ще не розглянули?

Висновок

Отримання твердих і продуманих відповідей на всі ці запитання допоможе вам на шляху до успішного проєкту дизайну логотипу з двох причин. По-перше, інформація, яку ви зберете, буде неоціненною, щоб допомогти вам розібратися. А по-друге, сама відповідь на них допоможе налаштувати ваших клієнтів на правильний настрій для співпраці над проєктом.

Найголовніше, якщо вони не мають досвіду роботи з дизайнерами, це допоможе їм зрозуміти, що вони платять не просто за швидкий дизайн у Photoshop, а за ретельний і всеосяжний процес оцінки компанії, її бренду та розробки нових дизайнів, які добре продумані та відповідають цілям.

Звичайно, це не завжди означає, що все буде гладко. Клієнти можуть змінити свою думку на цьому шляху, а бізнес-стратегії можуть змінитися миттєво через зовнішні чинники (просто подивіться на пандемію як очевидний приклад цього). Тож ви повинні бути готові до зміни специфікації проєкту та мати надійний контракт, який визначає, що станеться, якщо потрібна додаткова робота. Чим швидше ви отримаєте це на місці, тим швидше ви зможете розслабитися і насолоджуватися проєктом дизайну логотипу.

Джерело


Читайте також:

Відомі логотипи в шести різних стилях графічного дизайну

Теги: креативлоготипирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.