10 известных логотипов, на которых повлияли их собственные продукты

Шембри сказал: “Все началось с располневшего McDonalds  – это первый логотип, который я модернизировал. Аудитория его оценила по достоинству, потому я решил продолжить серию карикатур». Идея забавная, простая, и в то же время имеет смысл, потому многие надеются, что Шембри продолжит  свою серию работ.

Помимо проектирования забавных логотипов, Марко также работал в качестве веб-дизайнера, дизайнера интерьеров и 3D-дизайнера. Сейчас он работает на Мальте в качестве дизайнера продукта для Nuvitababy.

McDonald's

Starbucks

Nutella

 

Braun

 

Absolut

 

Red Bull

 

Zippo

 

Nestlé

 

Durex

 

Gillette

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, зображають вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу.