#It’sOnUs: бренд Dove закликає залучати різноманітніших моделей і навіть бере на себе їхні гонорари

В 2019 році бренд Dove спільно з Getty Images, Girlgaze, жінками і небінарними людьми з усіх куточків світу запустив проєкт #ПокажітьНас (#ShowUs). В ході його для рекламістів і ЗМІ було зібрано понад 10000 фото, що продемонстрували інклюзивніше розуміння краси. Але 70% жінок і досі відчувають, що медіа та реклама обходять увагою їх типажі. Тому в 2020 році бренд вирішив зайти дещо далі і почав готувати кампанію #It’sOnUs. Спрямована вона на рекламні агенції. Бренд Dove пообіцяв тим брендам, які залучатимуть моделей з його інклюзивної добірки талантів, взяти на себе гонорари за появу цих моделей в рекламі.

Ідея належить агенції LOLA MullenLowe Madrid, яка для розробки цього челенджу співпрацювала з рядом незалежних кастингових агенцій. Для участі в ньому було найнято численних моделей різного походження, щоб кинути виклик стереотипам, якими сповнене повсякденне життя.

Такі бренди як Magnum, Krispy Kreme, Cif і Nedbank вже скористалися пропозицією #It’sOnUs від Dove та LOLA MullenLowe.

Широкий жест заради доброї справи

Томас Остілья, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, зазначив: «Проєкт Dove #It’sOnUs дійсно змусив нас всіх усвідомити, як складно пропагувати реальну красу в рекламі. Навіть коли бренд Dove взяв на себе гонорари і дав іншим брендам можливість показати в рекламі моделей, наділених цією реальною красою, абсолютно безкоштовно. Проте ми сподіваємося, наша кампанія заохотить багатьох на боротьбу з цією проблемою».

А Софі ван Еттінген, віцепрезидентка міжнародного відділу Dove, додала: «Ось уже 60 років Dove докладає зусиль, щоб показати справжню красу та зруйнувати стереотипи. З досліджень нам відомо, що, коли жінки стикаються з відсутністю своєї правдивої репрезентації, це заважає їм повноцінно реалізувати свій потенціал. Наслідки такого ігнорування сягають далеко, завдаючи шкоди здоров’ю, кар’єрі та стосункам. Тому ми, як бренд-активіст, що постійно кидає виклик вузьким ідеалам краси, просто зобов’язані допомогти іншим показати весь спектр краси в своїй рекламі. Давши брендам та компаніям інструменти для демонстрації різноманітніших втілень краси, ми допомагаємо змінити репрезентацію жінок в рекламі та медіа. А це, в свою чергу, додає їм впевненості у власній зовнішності».

Джерело 1, 2

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.

Сам собі утилізатор: австралійський дизайнер пропонує робити татуювання з пластику

Дизайнер і створив машинку, яка робить татуювання з пластику, і запропонував уявити майбутнє, де люди мусять переробляти пластик всередині власних тіл.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

Гламур та реальність: Dove показує зворотний процес створення селфі

Кожна дія прокручується у зворотному порядку, крок за кроком скасовуючи все, що було зроблено з цим фото, аж доки ми не бачимо справжнє обличчя.