• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

21 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.

Компанія, яка стоїть за такими відомими брендами, як Dove, Ben & Jerry, Marmite, «Чиста лінія» та багатьма іншими, заявила, що планує використати силу своїх брендів у поєднанні з бюджетами, щоб втілювати різноманітність.

Дейв Інгрем, головний директор з питань закупівель Unilever, заявив, що компанія поставила перед собою мету витратити до 2025 року 2 млрд. євро (1,8 млрд. фунтів стерлінгів) на підтримку компаній, якими володіють і керують жінки, в яких поки що недостатньо представлені етнічні меншини, люди з інвалідністю та ЛГБТ-спільнота.

Unilever також збільшить кількість рекламних продуктів, які створюють і в яких беруть участь люди з етнічних меншин. Цей крок «допоможе подолати поширені стереотипи, які часто закріплювалися за допомогою реклами, та сприятиме більш інклюзивному представництву людей», — йдеться у повідомленні.

Крім того, Unilever планує впровадити революційні зміни у виробничий процес. Пандемія кардинально вплинула на умови праці: компанія, яка коштує £115 млрд, — другий за цінністю бізнес на Лондонській фондовій біржі — прагне розробити нові моделі зайнятості співробітників.

Алан Джоуп, виконавчий директор Unilever, нещодавно заявив, що офісні працівники компанії відтепер не працюватимуть в офісі компанії п’ять днів на тиждень. У цей же час у представництві компанії у Новій Зеландії її співробітники тестують 4-денний робочий тиждень. Сьогодні стверджується, що такий графік сприяє зросту продуктивності та підвищенню добробуту працівників.

Unilever

Джерело


Пропонуємо вам також згадати колонку Дмитра Мамонтова, Senior Copywriter Havas Ukraine, про 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку.

Теги: HRінклюзивністьменеджментсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group
Інсайти

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

29 Листопада, 2024

Школа Креативна Практика разом із MacPaw, Netpeak Group, N-iX, OMG Agency, League Design Agency та idealers запустила безоплатний онлайн-курс про пошук роботи на платформі CASES. Він містить покрокові інструкції та...

Читати даліDetails

На HR Wisdom Summit понад 30 HRD поділилися головними інсайтами українського ринку праці

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.