• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

21 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних меншин, з метою розширити коло інклюзивності.

Компанія, яка стоїть за такими відомими брендами, як Dove, Ben & Jerry, Marmite, «Чиста лінія» та багатьма іншими, заявила, що планує використати силу своїх брендів у поєднанні з бюджетами, щоб втілювати різноманітність.

Дейв Інгрем, головний директор з питань закупівель Unilever, заявив, що компанія поставила перед собою мету витратити до 2025 року 2 млрд. євро (1,8 млрд. фунтів стерлінгів) на підтримку компаній, якими володіють і керують жінки, в яких поки що недостатньо представлені етнічні меншини, люди з інвалідністю та ЛГБТ-спільнота.

Unilever також збільшить кількість рекламних продуктів, які створюють і в яких беруть участь люди з етнічних меншин. Цей крок «допоможе подолати поширені стереотипи, які часто закріплювалися за допомогою реклами, та сприятиме більш інклюзивному представництву людей», — йдеться у повідомленні.

Крім того, Unilever планує впровадити революційні зміни у виробничий процес. Пандемія кардинально вплинула на умови праці: компанія, яка коштує £115 млрд, — другий за цінністю бізнес на Лондонській фондовій біржі — прагне розробити нові моделі зайнятості співробітників.

Алан Джоуп, виконавчий директор Unilever, нещодавно заявив, що офісні працівники компанії відтепер не працюватимуть в офісі компанії п’ять днів на тиждень. У цей же час у представництві компанії у Новій Зеландії її співробітники тестують 4-денний робочий тиждень. Сьогодні стверджується, що такий графік сприяє зросту продуктивності та підвищенню добробуту працівників.

Unilever

Джерело


Пропонуємо вам також згадати колонку Дмитра Мамонтова, Senior Copywriter Havas Ukraine, про 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку.

Теги: HRінклюзивністьменеджментсуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.