Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії

Призупинення роботи є проблемним для компаній, але її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо йдеться про послуги «від дверей до дверей».

Створення Нової Нормальності за допомогою етичних брендів: історія Newnorm Store

Засновниця магазину етичної косметики Newnorm Store Катерина Голуб про цінність життя, гуманність та створення Нової Нормальності. Що для тебе «свідоме ...

Креативна унікальність: розкриваємо, просуваємо, реалізуємо. Історія створення Codeky.ua

Поява в українській онлайн мережі нового ресурсу Codeky.ua викликала неабиякий розголос в арт-громаді та культуному просторі України. Вперше у нас ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...

Міжнародне маркетингове агентство DC оновило неймінг, логотип, айдентику та слоган

Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган. Тепер компанія називається Digital Chain. За словами ...

Единый центр ответственности за всю кампанию: зачем BELOESUHOE запустил еще один бизнес

Как продакшну удовлетворить спрос ключевых ниш видеорынка и не терять клиентов? Рассказывают соосновательницы видеопродакшнов BELOESUHOE и VIDEOFIRMA Наталка Денисенко и Анастасия Банцер

Як креативному підприємцю побудувати вдалий бізнес: 9 інсайтів з Форуму Креативних Індустрій

Нещодавно на 4-му Форумі Креативних Індустрій я спілкувалась з аудиторією на тему «Як креативному підприємцю побудувати вдалий бізнес?». Отже, був ...