Платформа бебісітерів та еко-косметика для домашніх тварин: 5 історій українських МСП

Продовжуємо ділитись історіями українського малого та середнього бізнесу в рамках акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Натуральність та хендмейд: 5 історій українського бізнесу

Натуральність та хендмейд: 5 історій українського бізнесу

Made in Ukraine запустили соціальну кампанію «Ти мій антивірус», де розповідають історії малих та середніх підприємств, які дуже хочуть пережити ...

Чи може штучний інтелект бути автором винаходу?

Чи може штучний інтелект бути автором винаходу?

Artificial Inventor Project наполягає на визнанні того, що штучний інтелект бути автором винаходу в принципі може. Патентні відомства не згодні.

Запуск в разгар бури: как Windfor’s Kyiv превратил кризис в катализатор возможностей

Запуск в разгар бури: как Windfor’s Kyiv превратил кризис в катализатор возможностей

В Киеве открыли офис грузинского креативного агентства Windfor’s. В копилке агентства, основанного в Тбилиси в 2004 году, сотни кампаний и ...

Havas Helia

Havas Helia — нове Data Intelligence агентство на українському ринку

Data-орієнтоване агентство Havas Helia, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, надаватиме повний спектр послуг з аналізу даних, прогнозування ...

ViViD Influenсеrs HUB

Креативное агентство ViViD запускает Influencers HUB

Креативное агентство ViViD запускает Influenсеrs HUB — площадку уникального формата, департамент консалтинга по обслуживанию блогеров. Деятельность хаба будет развиваться в ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

  • 1
  • 2