интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

Хейт «Фейсбука»: может ли украинский пользователь или бизнес массово покинуть соцсеть

Как быть, когда одна из самых популярных площадок для контакта с потребителем — Facebook — может перестать быть интересной самому ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

Facebook проводить масштабну симуляцію поведінки користувачів-зловмисників

Соцмережа за допомогою штучного інтелекту проводить симуляцію поведінки користувачів-зловмисників, які вдаються до шахрайства, спаму, торгівлі зброєю тощо.

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Lions Live: віцепрезидент WARC розповів про ефективність у часи електронної комерції

Пандемія змусила бренди всіх категорій значно пришвидшити перехід до електронної комерції. Але тут постає питання: як вплинуть такі довгострокові зміни ...

Lions Live: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності

Експерти-маркетологи Джеймс Гарман та Пітер Філд розповіли про результати свого масштабного дослідження, присвяченого креативній ефективності.