«Креативна Європа» в Україні проведе серію онлайн-нетворкінгів Matchmaking with Creative Europe

Цієї осені 12 національних бюро програми ЄС «Креативна Європа» з усього континенту об’єднають зусилля, щоб побудувати нові зв’язки між представниками ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Mastercard відкриває можливості платформи Mastercard Більше для малого і середнього бізнесу

У рамках кампанії «Більше для бізнесу» Mastercard пропонує ряд нових можливостей для представників малого та середнього бізнесу в Україні. Компанія ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Асоціація креативних індустрій України та Укрпатент підписали Меморандум про співпрацю

Голова правління ГС «Асоціація креативних індустрій України» Костянтин Кузнєцов та Генеральний директор ДП «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) Андрій Кудін ...

Дмитрий Волконский презентует авторскую книгу «Трафик Бизнес»

Дмитрий Волконский, серийный IT-предприниматель, инвестор в UATECH, член совета CEO Club Ukraine презентует авторскую книгу «Трафик Бизнес». Систематизировав собственные наработки, ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.