Завтраки по космической технологии

Обычно Edwards & Blake поставляли готовые обеды потребителям с помощью коробок из полистирола. Они не только занимали много места при транспортировке и хранении, но и были подвержены повреждениям. Компания Enviro-Pod уже производила специальные ящики и покрытия для паллет для пищевой индустрии. Уникальный материал, разработанный с помощью технологии NASA, позволяет отражать 95% лучистого тепла обратно на продукт, что позволяет сохранять его горячим или охлаждённым в течение нескольких часов без использования энергии.

На основе существующих упаковочных решений была разработана система Thermal Space Saver, которая обладает улучшенными характеристиками сохранения тепла, и в которую помещается на треть больше обедов, чем в традиционную коробку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.