Zara изъяла из продажи детские кофты в стиле жертв Холокоста

Сеть магазинов одежды испанского бренда Zara была вынуждена убрать с продаж детские джемперы в полоску с шестиконечной звездой, подписанной «Sheriff». Этого потребовали покупатели, возмущенные сходством кофт с формой жертв Холокоста.

«Гитлер получил работу в Zara», — написала одна из покупательниц в своем аккаунте в Twitter. Другой добавил, что предмет гардероба просто «отвратителен». Появление скандальной модели представители Zara объяснили дизайнерской задумкой, вдохновленной образами шерифов из классических вестернов. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.