• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Замість хабарів і самосуду: українців навчать користуватись своїми правами

6 Вересня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Замість хабарів і самосуду: українців навчать користуватись своїми правами
Share on FacebookShare on Twitter
Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні», Міжнародний фонд «Відродження» та фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival  днями оголосили конкурс соціальної реклами про правову спроможність громад. Кожен охочий може подати роботи у категоріях: відео та анімація, постери, фото. Переможці розділять між собою призовий фонд у розмірі 108 000 грн. У журі: провідні українські рекламісти, медійники, правозахисники.
 
«Це має бути реклама, котра б стимулювала людей користуватися правовими інструментами для вирішення своїх проблем; реклама, котра б спонукала громадян отримувати знання та навички для реалізації своїх прав. Це і є правова спроможність», – пояснюють організатори.
 
Організатори прагнуть посприяти тому, аби люди навіть з найбільш вразливих, неблагополучних соціальних груп вирішували свої питання за допомогою інструментів права.
 
«Правова спроможність пов’язана не лише зі збільшенням правової освіченості, обізнаності про права людини та шляхи їх захисту. Посилення правової спроможності передбачає наснаження вразливих верств на захист своїх прав, а також подолання бюрократичних бар’єрів, адміністративних та фінансових перешкод», – додають ініціатори конкурсу.
«Якщо ви не знаєте своїх прав, то, фактично, це означає, що ви їх не маєте. Саме через незнання люди обирають «народні методи» вирішення своїх питань: дати хабара, влаштувати самосуд  тощо. Знати права корисно ще й для того, щоб контролювати дотримання їх державою. Знаючи свої права, людина може попередити їх порушення і боротися за їх дотримання», – кажуть організатори.
 
«Ми переконані, що конкурс зацікавить багатьох креаторів. Так, тема складна. Але наш фестиваль існує 5 років, і ми бачимо чітку тенденцію у роботах останніх років: соцреклама стала не про проблеми, а про рішення. Це по-перше. По-друге, меседжі набирають масштабності. Все частіше це не «Займись зарядкою – зроби пружні ноги», а «Займись бізнесом – зроби успішною країну». І це отримує позитивний фідбек глядачів. Отже, вони до цього готові», – підсумовує Наталя Шевчук з Molodiya Festival.
 
Роботи можна надсилати до 10 жовтня 2016 р. через заявку на сайті: 

 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

VARUS презентував фотопроєкт «Люди для людей» в центральній галереї ТЦ Lake Plaza

20 Жовтня, 2025
Інсайти

PR MRTHN «У дзеркалі реальності»: нові стандарти чесності та довіри в комунікаціях

4 Листопада, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.