Закупить нельзя понизить: Дискуссионный стол 15 июля

Кризис усугубил и без того острые вопросы оценки и закупки рекламных и маркетинговых услуг. Существующие проблемы – угроза и для клиентов, и для агентств. Клиенты теряют в качестве услуг и несут убытки из-за неэффективных маркетинговых коммуникаций. Агентства оказываются на грани или за гранью выживания. Встреча 15 июля – это диалог практиков рынка об оптимальных и взаимовыгодных решениях для обеих сторон.

Модераторы: Наталья Морозова, член Правления МАМИ, директор Havas Engage Ukraine, и Марина Трепова, вице-президент Ассоциации Закупщиков Украины.

Темы для обсуждения:

1.    Специфика проведения закупок рекламных и креативных услуг

2.    Цена и качество: как понизить стоимость, не жертвуя качеством

3.    Условия оплаты и их влияние на бюджет

4.    Практика решения проблемы закупки в условиях «плавающего» курса

5.    Почему клиентам выгодны прозрачные тендеры

6.    Идеальный тендер: лучшие украинские кейсы и практические примеры

7.    Тендеры в Америке и Европе – практика Запада, применимая на украинском рынке

 

Дата и место: 15 июля (среда), 18:00 – 20:00, ул. Жилянская, 31, 6-й этаж, конференцзал Talan Communications (AGL Digital Lounge).

 

Стоимость участия: 200 грн. Для членов ассоциаций МАМИ и АЗУ – БЕСПЛАТНО!

Регистрация: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко и Татьяна Мехед.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...