Зачем украинцам нужен безлимитный интернет

  На страницах «МТС Украина» в социальных сетях (Facebook, «Вконтакте») пользователи рассказали, как часто и для чего они используют мобильный интернет, приняв участие в серии опросов, информируют в пресс-службе компании.

Сообщается, что больше всего абонентов подключаются к мобильному интернету для социальных сетей (62%); 25% используют интернет для поиска информации; 10% и 3% соответственно переписываются в мессенджерах (Viber, What’s up, Facebook Messenger) и отправляют электронную почту.

Украинцы стали чаще использовать мобильный интернет по пути на работу или в путешествиях, подключая GPS навигаторы и карты, делают «check in» в любой точке города и загружают фотографии в социальные сети (Facebook, «Вконтакте», Instagram).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.