WOG запускает бота в Telegram и Facebook Messenger
А еще с помощью бота пользователи могут приобрести топливо или кофе заранее, что сэкономит их время на кассе.
 
Сейчас бот представлен в бета-версии и в большей мере являет собой справочник, помогающий клиентам WOG быстро сориентироваться в часто задаваемых вопросах. Глава диджитал отдела WOG Дмитрий Демидов говорит: “Появление WOG BOT – оптимизация коммуникации между клиентом и WOG. По многим позициям пользователю уже нет необходимости звонить на горячую линию или писать в службу поддержки – бот решает часть задач”.
 
 
 
“Когда появится расширенная версия WOG BOT и будут ли у него новые функции – зависит от пользователей, от их реакции – комментариев и запросов в компании охотно ждут”, – поясняет Дмитрий Демидов. Тем не менее в ближайшее время компания планирует выпустить WOG BOT еще и для пользователей Viber и Skype.
 
Чтобы установить помощника WOG BOT, пользователю необходимо в выбранном мессенджере в строке поиска ввести @wogpridebot. Далее будет предложен выбор языка и меню задач.
 
WOG стала первой среди топливных компаний, кто запустил виртуального помощника. Компания не боится экспериментировать с инновациями и продолжает активно предлагать клиентам интересные, полезные и удобные IT решения.
 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...