Wake App in Peace переміг на міжнародному фестивалі Best Mobile App Awards

У конкурсі брали участь розробники з усього світу з найновішими та найкращими мобільними додатками. Переможців визначав комітет досвідчених дизайнерів і девелоперів. Окрім цього, на результат впливало публiчне голосування, яке проходило на сайтi.

Міжнародна премiя Best Mobile App Awards існує з 2012 року й відзначає найкращі мобільні додатки різних операційних систем у багатьох унікальних категоріях. Cеред них: Best Designed Mobile App, Best Educational App та Best Social / Life Style App – декiлька разiв на рiк, а також Best Mobile App, Best Mobile App та Best Business & Productivity App – щорiчно.  

 

Нагадаємо, що мобільний додаток Wake App in Peace створила команда AGAMA Digital Group та Talan Group на замовлення фонду «Повернись живим» https://www.facebook.com/backandalive . Він збирає гроші для допомоги українським військовим, і завантажити його можна безкоштовно в Google Play Market та App Store. Сайт додатку: wakeapp.com.ua

Артем Карєлін, автор ідеї, креативний директор Талан Group: «Зараз ми з командою задумались над створенням політичної партії. Бо зрозуміли, що треба якось конвертувати нашу популярність в елітну нерухомість та ексклюзивні автомобілі. Без жартів, ми виграємо вибори в першому турі, тому що під час голосування в конкурсі нас підтримувало до біса багато людей. Тож, люди, дякую вам за це. Ви – кльові».

 

Засновник фонду «Повернись живим» Віталій Дейнега: «Приємно, що призове місце на міжнародному конкурсі здобув благодійний додаток Wake App in Peace, котрий допомагає нам збирати кошти на обладнання, яке потрібне українським військовим. Це ще один привід нагадати світу  про те, що четвертий рік у нас триває війна, і що за можливість не бачити її у віддалених від фронту містах – варто дякувати нашим захисникам».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».