Время просмотра как решающий фактор

Многие пользователи ломают голову, как именно Facebook отбирает посты для ленты новостей. Обычно в ленту попадают посты, которые пользователи лайкают, комментируют или шарят у себя на ленте. Сейчас к факторам ранжирования добавился еще один: как много времени пользователи проводят, просто читая данный пост.

В Facebook объясняют такое новшество тем, что не всегда количество лайков или комментариев показывает, насколько история на самом деле важна для пользователей. В компании даже провели исследование и выяснили, что многие посты о серьезных текущих событиях могут интересовать пользователей, при этом те не обязательно захотят поставить лайк или оставить комментарий под записью.

Время, которое конкретный пользователь посвящает одному посту, не всегда является прямым показателем того, что пост — интересный. Можно прочесть что-то по-настоящему завлекательное за десяток секунд, а можно долго читать маловажный пост из-за медленного интернета. Так что в Facebook будут выискивать те истории, на которые пользователи тратят намного больше времени, чем на большинство остальных постов.

Этот апдейт будет внедряться в работу сети в последующие недели.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...