Вперше в Україні 1+1 media задіяла унікального робота для зйомок ролика проекту «Люди проти машин»

1+1 media вперше в Україні задіяла унікального робота для підготовки проекту-екперименту «Mind Contest: Люди проти машин», який анонсували 19 листопада. Роботизований робот-кран «Bolt», який розробила британська компанія «Mark Roberts Motion Control», був використаний під час зйомки проморолика. Відбулось це під наглядом співзасновників «To Be Production» Івана Рижака та Дениса Акулова, офіційних представників компанії, які і привезли в Україну «Bolt».

«Підготовчого дня не було, проте зйомка усього ролику, з урахуванням часу на програмування робота та зйомки сцен за його участі, зайняла усього 10 годин», − прокоментував Іван Рижак.

Завдяки роботу команді «1+1 Промо», яка займалась зйомками ролика, вдалось захопити зображення з чітким фокусом та складним рухом камери, зняти одним кадром усіх п’ятьох акторів, які, за сюжетом, сидять за столом, що неможливо було би здійснити вручну чи в будь-який інший спосіб.

«Робот «Bolt» може переміщати на рейках встановлену на ньому камеру зі швидкістю до 4,5 м/сек. та обертати на своїх шести осях на швидкості до 270/сек. та до 360/сек. По суті, він може буквально стежити за об’єктами, що падають або швидко рухаються, при цьому тримаючи їх у фокусі. Переміщення відбувається максимально точним. Так, під час зйомок проморолика камера раз за разом проходила на відстані кількох міліметрів від об’єктів, розташованих на столі», – прокоментував Денис Акулов.

Крім цього, робот виконав не лише операторську функцію, а й став повноцінним учасником знімального процесу, виконавши у ньому роль головного антагоніста для прерола проекту.

Нагадаємо, що проект-експеримент «Mind Contest: Люди проти машин», ініційований групою 1+1 media, прагне провести змагання між командою людей та нейромережі, аби з’ясувати, чи здатен штучний інтелект перевершити людський у креативності.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...