1+1 media вперше в Україні задіяла унікального робота для підготовки проекту-екперименту «Mind Contest: Люди проти машин», який анонсували 19 листопада. Роботизований робот-кран «Bolt», який розробила британська компанія «Mark Roberts Motion Control», був використаний під час зйомки проморолика. Відбулось це під наглядом співзасновників «To Be Production» Івана Рижака та Дениса Акулова, офіційних представників компанії, які і привезли в Україну «Bolt».

«Підготовчого дня не було, проте зйомка усього ролику, з урахуванням часу на програмування робота та зйомки сцен за його участі, зайняла усього 10 годин», − прокоментував Іван Рижак.

Завдяки роботу команді «1+1 Промо», яка займалась зйомками ролика, вдалось захопити зображення з чітким фокусом та складним рухом камери, зняти одним кадром усіх п’ятьох акторів, які, за сюжетом, сидять за столом, що неможливо було би здійснити вручну чи в будь-який інший спосіб.

«Робот «Bolt» може переміщати на рейках встановлену на ньому камеру зі швидкістю до 4,5 м/сек. та обертати на своїх шести осях на швидкості до 270/сек. та до 360/сек. По суті, він може буквально стежити за об’єктами, що падають або швидко рухаються, при цьому тримаючи їх у фокусі. Переміщення відбувається максимально точним. Так, під час зйомок проморолика камера раз за разом проходила на відстані кількох міліметрів від об’єктів, розташованих на столі», – прокоментував Денис Акулов.

Крім цього, робот виконав не лише операторську функцію, а й став повноцінним учасником знімального процесу, виконавши у ньому роль головного антагоніста для прерола проекту.

Нагадаємо, що проект-експеримент «Mind Contest: Люди проти машин», ініційований групою 1+1 media, прагне провести змагання між командою людей та нейромережі, аби з’ясувати, чи здатен штучний інтелект перевершити людський у креативності.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.