Волосы для элиты

Сегодня бренд подготовил ещё более премиальный дизайн упаковок Dove Advanced Hair Series для запуска на британский рынок. Специалисты из агентства JDO Brand and Design Innovation разработали градиентное оформление туб со средствами для волос.Фронтальная часть упаковок оформлена в цветах, позволяющих идентифицировать вид продукта перед его покупкой.

 

Фото: thedieline.com Новая коллекция средств Dove Advanced Hair Series была запущена в категории товаров премиум-класса, которая стоит над основной продукцией Dove. В неё входит технически улучшенная продукция, которая ухаживает за волосами в особых состояниях. В отличие от продукции, представленной в США во флаконах, в Великобритании новые средства изменили формат упаковки. Они получили новый, более современный и элитный вид упаковки — тубу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...