Визначено переможців MHW16: поцілунки за гроші, спорт, гіфки та Амстердам

Завдяки партнерам проекту, компаніям VISA та Corezoid, переможці хакатону презентуватимуть свою ідею на одній з найбільших технологічних конференцій у світі – The Next Web 2017, що пройде навесні у Амстердамі. Організатором події вже вдруге стала 1+1 медіа, цього року – за підтримки MacPaw.

«Після минулорічного хакатону ми настільки надихнулися цією атмосферою творчості та драйву, ідеями учасників, їхнім баченням світу, що від недавнього часу ми в компанії вивели діджитал в окремий стратегічний напрямок. Тому таких хакатонів буде більше, і з кожним роком вони виходитимуть на новий якісний рівень», – зазначив Ярослав Пахольчук, виконавчий директор 1+1 медіа.

Відбувалось все наступним чином. У п’ятницю усі охочі презентували ідеї проектів, котрі покликані вирішити певні проблеми та виклики сучасного світу технологій, і до розробки яких могли доєднатись усі охочі учасники хакатону. Ідей зібралось 107, що є вдвічі більше, ніж минулого року. Навколо них формувались команди, які протягом 48 годин і розробляли прототипи робочих проектів. До фіналу дійшло 15 прототипів, котрі в процесі обрали ментори проекту – спеціалісти сфери.

«Ми робимо цю подію для таких же божевільних, як і ми. Ми любимо стрибати вище голови, робити щось за межею наших можливостей, проводити час з людьми, які хочуть змінювати світ. І я вірю в те, що усі, хто зібрався на хакатоні, так чи інакше вплинуть на розвиток світу», – прокоментував Павло Педенко,  керівник управління веб-розробок 1+1 медіа.

3 місце на MHW16 завоював проект «gifsly». Це додаток, котрий дозволяє у реальному часі реагувати на відео у соцмережах: редагувати його за допомогою набору гіфок,  додавати смайли, селфі тощо.

2 місце посів проект «Self fit» – додаток, котрий безпомилково вираховує кількість повторених фізичних вправ людиною – відтискання, присідання тощо. Його унікальність в тому, що додаток розрізнятиме близько  30 різноманітних фізичних навантажень, тоді як існуючі аналоги – до 10.

1 місце завоював проект «Earn money get fun»Це рішення для постановки та виконання різноманітних завдань за оплату  онлайн. Працює наступним чином: замовник публікує в додатку  завдання та ціну за його виконання. Наприклад: посадити дерево в парку КПІ за 400 грн. Охочий саджає дерево, знімає процес на ютуб та додає посилання на відео в завданні. Інформація перевіряється, виконавець отримує гроші на картку. Крім того, передбачена система штрафів – якщо взявся за завдання і не виконав його. Для презентації прототипу автори зняли відео, як учасник поцілував ведучу.

Окрім того партнерами були відзначені ще кілька цікавих проектів. Серед них: додаток для онлайн-шопінгу, котрий дає можливість приміряти речі в один клік за допомогою доповненої реальності – «Try&buy»; блютуз-адаптер для дротових навушників Less, батарея яких тримає 12 годин, а велике значення приділяється стильному дизайну.

3 тисячі євро на розвиток також отримав соціальний проект «Антинистагм», котрий вирішує проблему хворих на нистагм, тобто людей, які не можуть читати звичайні тексти – команда створила спеціальне розширення  для Google Chrome.

Нагадаємо, Media Hack Weekend – це найбільших хакатон Східної Європи, котрий вже вдруге організовує 1+1 медіа в рамках ініціативи Future Media Lab.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...