Винная история круглый год

Когда перед агентстсвом была поставлена задача разработать серию имиджевых макетов для лучшего в Одессе винного супермаркета, мы взяли бутылочку вина, сели в нашем уютном офисе на Воздвиженке, выпили и подумали: а что вообще в нашей жизни происходит без вина или чего-нибудь покрепче? Да ничего! С бокалом мы влюбляемся, с бокалом мы грустим, с бокалом мы встречаем зиму и провожаем лето, празднуем дни рождения и даже День Конституции. За каждым выпитым бокалом стоит своя история. Чтобы визуализировать истории, мы взяли и «оживили» пробку — теперь выбрасывать их будет еще тяжелее 

Андрей Стойко, директор магазина Wine Story:

 Wine Story — уникальный магазин, ведь наши клиенты приходят к нам не за вином, а за новыми эмоциями, теплым общением и увлекательными историями. Для тех, кто еще не знает о нас, необходимо было придумать сообщение, передающее наши ценности и отношение к любимому делу. Мы влюбились в концепцию с первого взгляда, а финальную версию полюбили всерьез и надолго. Это очень профессиональная работа от Havas. А сама идея отлично масштабируется. С учетом наших амбициозных планов по интернет-торговле новые месседжи станут точками опоры в интернет-коммуникации.

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...