Vine выпустил версию для детей

Создатели приложения Vine, позволяющего загружать короткие видеоролики, обратили внимание на растущую популярность сервиса у детей и выпустили для них отдельную версию под названием Vine Kids, — сообщается в официальном блоге компании.

Теперь даже для самых маленьких детей доступен занимательный контент в виде милых анимированных персонажей, издающих забавные звуки.

Идея создания версии для малышей родилась на очередной встрече разработчиков в самом начале года, когда один из участников проекта, принадлежащего Twitter, рассказал коллегам о том, как сильно его двухлетняя дочь увлечена Vine, и о том, что было бы здорово сделать отдельный вариант приложения, функционально адаптированного для детей.

«Та неделя стала для нас Hack Week — временем, когда мы занялись проектами вне повседневной работы. И вот двое ребят создали Vine Kids», — говорится в сообщении Кэролин Пеннер (Carolyn Penner), руководителя отдела коммуникаций и маркетинга Vine.


 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.