Вилкой в борд

 Майские праздники Столица Украины встретила вкусными биллбордами, подаренными сетью супермаркетов NOVUS и независимым агентством Royal Advertising, пронзёнными известными столовыми приборами.

 Такой нестандартный ход призван продемонстрировать одно из главных ценностей сети — качество жизни и покупок, как их части. Экстендер вызвал неподдельный интерес у горожан, которые активно продолжают селфиться с вилкой.
 
 
 
«Novus — очень требовательный бренд, с определёнными стандартами коммуникации. Но мы понимаем, что потребителю нужны новые интересные и качественные решения, — говорит Дина Мережко, ведущий бренд-менеджер сети Novus, — для коммуникации ценностей NOVUS мы ранее использовали лаконичные и сдержанные формы, продиктованные рациональными факторами. Но очевидно, что пришло время и в прямом, и в переносном смыслах, выйти за рамки привычных форм и показать наши ценности под другим углом».
 
«Вся прелесть майского предложения NOVUS просто не вместилась на стандартный щит, — объясняет идею Андрей Франчук, креативный директор Royal Advertising, — пришлось мыслить масштабнее».
 
Перед агентством ставилась задача предоставить потребителю нечто большее, чем то, к чему он приучен ритейл-сегментом.
 
Вилка уже проколола много бордов в Киеве, а NOVUS, совместно с Royal Advertising, готовят следующие кампании, которые в скором времени порадуют глаз потребителя и подарят позитивные эмоции.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...