Відкрито 3D-тур українською полярною станцією “Академік Вернадський”.

Національний антарктичний науковий центр розробив 3D-тур українською полярною станцією “Академік Вернадський”. 

Пр оце повідомляє сайт установи.

Загалом користувачам пропонують оглянути три платформи:

1) антарктичні околиці (огляд з найвищої точки острову Галіндез, даху озометричного офісу та паливного баку);

2) будівлю Ворді Хауз (дерев’яна хатинка, яка є зразком ранньої британської наукової бази та має велике історичне значення. Поряд з будівлею зберігся флагшток);

3) станцію “Академік Вернадський”. (зокрема їдальню полярників, наукові лабораторії, побутові приміщення та бар “Фарадей”).

Ознайомитися з 3D-туром можна тут: http://uac.gov.ua/vernadsky-station/station-3d/

Автором проєкту є учасник сезонної експедиції 2019 року Юрій Шепета.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.