Вічні канцтовари Nuka зібрали на Kickstarter понад $30 000

Вічні канцтовари Nuka, які розробили українські студенти, зібрали на Kickstarter понад 32 тисячі доларів за кілька днів. Це на 12 тисяч доларів більше, ніж було заплановано.

Користувачам платформи пропонують придбати блокнот, який неможливо порвати, та олівець, який неможливо списати. Блокнот виготовлений із суміші синтетичного паперу і пластмаси. В ньому можна писати звичайною ручкою, а стирати старі записи антисептиком для рук і серветкою. Олівець створений зі сплаву п’яти металів. Пише завдяки процесу окислення. Стерти напис можна звичайною гумкою.

Ціна набору стартує від $59.

Фото: itcluster.lviv.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».