Mobilemarketing.com.ua – інтернет-видання про події, кейси і новинки мобільного маркетингу в Україні та за її межами. Заcнований у 2009 році. Наприкінці 2013-го року проект був тимчасово заморожений через революційні події в країні. Та вже, починаючи з грудня 2014 року, ресурс вийшов у «оновленій версії».
Так, у видання з’явився новий шеф-редактор – Галина Одарчук, у команді також працюватимуть на фріланс-умовах: журналісти, дизайнер та фотограф. А всі новини та статті відтепер принципово будуть публікуватись виключно українською мовою.
Назар Гриник обіцяє, що на сайті збільшиться кількість матеріалів з міжнародної практики, тим не менше, як і раніше перевага надаватиметься новинам українського ринку маркетингу. «Буде більше кейсів, інфографіки, відео, більше прикладних новин – всі ті речі, котрі дозволять нам показати, що ринок мобільного маркетингу – це унікальна галузь, яка має блискуче майбутнє», – розповідає засновник.
Також у редакції є плани проведення спільних досліджень ринку та організації майстер-класів і практикумів з мобільного маркетингу в Україні.