В США запущена соцсеть для миллионеров

 Netropolitan позиционирует себя как «социальная сеть для тех, у кого свободных денег больше, чем свободного времени». При регистрации пользователь обязан за членство заплатить $9 тыс., а плата за пользование услугами соцсети составляет $3 тыс.

Основатель Netropolitan, 48-летний Джеймс Тучи-Петерс, бывший дирижер филармонического оркестра штата Миннесота, заявил, что на рынке существует спрос на подобную услугу. Работу над Netropolitan он начал после того, как осознал, что не может найти себе интересного собеседника в Twitter и Facebook. По его мнению, в Netropolitan можно обсуждать элементы роскошной жизни, не опасаясь осуждения окружающих.

Плата за регистрацию позволяет поддерживать на сайте «чувство исключительности и приватности», поясняет Тучи-Петерс. Пользователям Netropolitan должен быть как минимум 21 год, при регистрации они обязаны указывать свои подлинные имена. На сайте нет рекламы, он круглосуточно модерируется и не индексируется поисковиками.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.