В США создан самый совершеннный робот-сортировщик

Профессор Калифорнийского университета в Беркли Кен Голдберг (Ken Goldberg) и его аспирант Джефф Малер (Jeff Mahler) создали робота, который умеет быстро распознавать и сортировать различные предметы.

Разработка учёных может пригодиться на заводах, фабриках и складах, плюс в различных социальных учреждениях.

В робота встроен датчик высокого разрешения, плюс две руки, каждая из которых управляется нейросетью. Одна из рук оснащена обычным захватом, другая — системой всасывания. Предметы сканирует ПО под названием Dex-Net, затем нейросети на лету решают, надо ли захватывать конкретный объект.

Dex-Net умеет распознавать даже необычные предметы. При этом система может анализировать и понимать свои действия. Например, ПО распознает объект, если сравнит его с похожим предметом, который робот видел ранее. Если робот будет не уверен в своём решении, он рассмотрит объект поближе.

В среднем люди способны сортировать 400–600 предметов в час. Ранее, в конкурсе, который организовывал Amazon, лучшие результаты роботов составляли 70–95 объектов в час. Новая разработка американских учёных умеет в среднем разбирать 200–300 предметов в час.

Манипулирование неудобными и незнакомыми объектами — одна из проблем в робототехнике. Например, работающие на автомобильных заводах роботы действуют быстро и слаженно, однако им сложно адаптироваться к изменяющимся условиям.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.

Бразильська студія зняла анімаційний кліп про випалювання лісів Амазонії

Бразильська анімаційна студія Zombie створила для американського музиканта Moby кліп про випалювання лісів у її рідній країні.

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...