В США дрон впервые доставил донорскую почку

Специалисты из Университета Мэриленда впервые в мире использовали дрон для перевозки человеческого органа, который затем был пересажен пациенту. Согласно сообщению университета, беспилотник доставил донорскую почку в Медицинский центр Университета Мэриленда в Балтиморе. Перелет, продолжительность которого не уточняется, прошел успешно и не сказался на донорском органе.

Одним из важнейших этапов в трансплантологии является оперативная доставка донорских органов, которые через некоторое время после извлечения становятся непригодными для пересадки. В среднем из-за различного рода происшествий в пути и задержек до 1,5 процентов органов становятся непригодными для пересадки.

Для перевозки органов дронами исследователи из Университета Мэриленда разработали специальный контейнер, который, помимо поддержания пригодных для перевозки органа условий, собирает и передает врачам передает информацию о температуре органа, давлении в контейнере, высоте полета, вибрациях и текущем местоположении дрона.

Перевозка донорской почки дроном состоялась 19 апреля 2019 года. Орган пересадили 44-летней пациентке, ожидавшей операции около восьми лет. Операция и послеоперационный период прошли успешно, и 25 апреля 2019 года пациентку выписали из больницы. Теперь разработчики планируют запатентовать контейнер для перевозки органов.

Органы перевозились дронами и раньше, однако прежде речь шла лишь об органах животных. Перевозки производились в рамках исследований, целью которых было выяснение, как перелет может повлиять на донорские органы.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...