В сентябре в Украине появятся первые телевизоры на Android

В конце сентября в украинских крупных торговых сетях начнутся продажи первых таких устройств на базе Android. Речь о Philips Android Smart TV, которые впервые были показаны на выставке CES в январе 2014 года.

В Philips Smart TV на Android обещают доступ к приложениям из Google Play, так что телевизор не будет сильно уступать по функциям смартфону или планшету. В том числе, можно будет превратить телевизор в игровое устройство: они поддерживают навигацию при помощи указателя или клавиатуры на пульте ДУ, курсора, голосовых команд и жестов.

Старт продаж Philips Smart TV на базе Android в Украине запланирован на последнюю неделю сентября, рекомендованная цена – от 24 999 грн за модель 49 дюймов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».