В портфеле Adventa LOWE появилась курочка

 

На этапе брифа клиентом были предоставлены единые критерии оценки предложений для всех участников. Агентство Adventa LOWE показало самый высокий результат по всем параметрам, предложив яркие, эмоциональные идеи, которые не только решают бизнес-задачи клиента, но и будут сильным продолжением уже существующей коммуникации.

 

В рамках сотрудничества агентство будет отвечать за полное обслуживание бренда по всем каналам коммуникации.

 

«”Наша Ряба” уже находится в топовых позициях рейтингов самых успешных и любимых брендов нашей страны, команда агентства осознает огромную ответственность за будущее бренда и нацелена на то, чтобы удержать и приумножить доверие и любовь украинцев к “Нашей Рябе”», – прокомментировала Светлана Шинкаренко, директор агентства Adventa LOWE.

 

«При выборе агентства для нас одинаково важно было как стратегическое мышление команды агентства, так и креативная составляющая. Мы искали не только свежие и яркие креативные идеи. В поле нашего поиска было развитие долгосрочной коммуникационной стратегии бренда. На наш взгляд, наиболее оптимальный баланс удачных решений «стратегия – креатив» предложило агентство Adventa LOWE», – прокомментировал Ярослав Михайловский, маркетинг-директор ПАО «Мироновский хлебопродукт».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...