В ORT Media новое назначение

  По словам Петра Куркчи, “Digital service – это единственный медиа сервис в компании, который на 100% не соответствовал международному качеству. У Дмитрия большой опыт работы в проведении Digital кампаний для ведущих мировых брендов, таких как: PepsiCo, Mc Donald's, Winner, HTC, Henkel и другие. Я уверен, что клиенты компании ORT Media в ближайшее время увидят в нашей работе позитивные изменения.”

    До назначения в ORT Media Дмитрий работал в медиа агентстве Optimum media OMD.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...