В Канаде открылся первый магазин без упаковки

На входе в первый безотходный магазин в Оттаве первое, что бросается в глаза, это надпись на стене, которая гласит «взвешивай, наполняй, плати». Она расположена над двумя весами. Основная идея заключается в том, что потребители приносят собственные контейнеры, которые они наполняют едой или бытовыми товарами, продающимися в магазине. Поэтому станция для взвешивания тары используется, чтобы гарантировать потребителю, что он платит только за приобретённый продукт, а не за контейнер, который он принёс с собой.

Магазин NU Grocery впервые открыл свои двери 13 августа, и основатель магазина Валери Лелу ( Valerie Leloup) отметила, что рада была увидеть, как много людей пришли подготовленными, то есть со своей тарой.

Магазин намерен сократить количество отходов, которые ежедневно оказываются на полигонах, продавая продукты без упаковки, или с использованием минимальной упаковки. Даже те продукты, которые продаются в стеклянных банках, не нарушают системы. Банки можно вернуть, и они попадут обратно к поставщику, который использует их повторно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...