В Японии выпустили спортивную одежду с сенсорами для тренировки игроков

Компания Teijin Ltd, занимающаяся производством синтетических тканей, выпустила в качестве эксперимента линейку спортивной одежды с датчиками движения. Благодаря таким костюмам игроки в гольф смогут, используя приложение, совершенствовать свои навыки, корректируя замах и удар.

Многофункциональная одежда, выпущенная под брендом Matous, регистрирует движения шеи, плеч, рук и ступней, а также замеряет жизненные показатели.

Такая одежда использует алгоритм, способный визуализировать разницу между реальным движением спортсмена и идеальным, что должно помочь при тренировках.

Со временем компания планирует использовать такие алгоритмы визуализации для обучения новичков профессиональным навыкам и для реабилитации после травм.

Бренд Matous был разработан совместно со стартапом Sports Sensing Co, который производит устройства, измеряющие движения спортсменов.

Ожидается также, что такая одежда с датчиками позволит лучше координировать командную игру и даже предупреждать о риске теплового удара.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...