В интернете появилась онлайн-карта киевских киосков

 С помощью карты можно проверить, какие киоски в вашем районе установлены законно, а какие — нет. Предприниматели, в свою очередь, смогут оформить в онлайне заявки на установку МАФов, заключить договоры долевого участия и, спустя пять дней, забрать уже подписанные документы в разрешительном центре.

По словам замдиректора Департамента градостроительства и архитектуры Андрея Ваврыша, это необходимо сделать для того, чтобы легализовать постройки и перевести их работу в правовое поле. Правда, оформить документы смогут только те владельцы временных сооружений, которые были установлены не позднее апреля 2013 года. Именно тогда был сделана аэрофотосъемка, на которой четко видны все существующие на то время МАФы. Кроме того, на портале отображается график демонтажа киосков.

Демонтаж будет проходить в несколько этапов: сначала уберут МАФы в 20-метровой зоне от выходов из метро, ​​дальше от перекрестков и остановок общественного транспорта, школ и учебных заведений и муниципальных учреждений. При этом, если предприниматели предоставят недостоверные сведения о временной постройке, им запретят подавать новые заявки в течение трех лет. В КМДА утвержают, что весь процесс получения документов будет происходить автоматически и без воздействия человеческого фактора.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...