Увидеть картинку ушами

В приложении социальной сети Facebook для iOS с 5 апреля 2016 года появилась возможность голосового описания содержания фотографий. Функция «Автоматический альтернативный текст» ориентирована на слепых и слабовидящих людей. Позже эту опцию планируют адаптировать для веб-версии и Android.

Функция распознавания объектов на фотографиях работает за счёт принципа машинного обучения, пишет издание: «Если показать программе достаточное количество изображений собак, то через некоторое время она сможет узнавать собак на фотографиях». Приложение Facebook будет зачитывать пользователю, что именно запечатлено на той или иной фотографии.

The Verge отмечает, что функция пока проработана не слишком глубоко, но она может уверенно распознавать на фотографиях транспортные средства (например, машины, лодки, самолёты), природные объекты (снег, океан, закат), спортивные объекты (баскетбольная площадка) и еду (суши). Также доступно описание изображений людей (младенец, улыбка, борода и так далее) и селфи.

Facebook — не единственная компания, которая использует машинное обучение для распознавания фотографий, напоминает издание. Схожий принцип задействован в поиске по ключевым словам в Google Photos и Flickr. Но технология пока несовершенна, и миллионы объектов не поддаются однозначной идентификации. Так, в прошлом году Google вынуждена была извиняться за то, что сервис Google Photos «распознал» горилл на фотографии с двумя чернокожими людьми.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...