• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Умный перцовый баллончик позовет на помощь после применения

11 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Умный перцовый баллончик позовет на помощь после применения
Share on FacebookShare on Twitter

Шведская компания Plegium представила умный перцовый баллончик, который синхронизируется со смартфоном и отправляет уведомление контактному лицу в случае, если перцовым спреем воспользовались. Средство самообороны дополнительно оснащено сиреной и светодиодами, баллончик был представлен на выставке CES 2019, сообщает New Atlas.

Перцовые (или газовые) баллончики часто применяют как нелетальное средство самообороны: слезоточивые аэрозоли, которые они распыляют, могут ненадолго задержать нарушителя, предоставляя жертве время для того, чтобы сбежать или позвать на помощь. Тем не менее, такое средство не обезвреживает противника полностью, оставляя ему шанс атаковать, в особенности если распыливший спрей человек замешкается или не попадет в лицо нападающему.

Шведский стартап Plegium решил эту проблему с помощью перцового баллончика, который оснащен Bluetooth: его можно синхронизировать с приложением-компаньоном, которое при применении спрея отправляет уведомление о случившемся, а также место происшествия на Google Картах. Баллончик контактирует не с правоохранительными органами, а с экстренным контактом пользователя — его данные владелец баллончика должен ввести при настройке приложения: контактному лицу также может поступить заранее записанный звонок. Предполагается, что после получения сигнала экстренный контакт пользователя баллончика либо придет на помощь самостоятельно, либо вызовет правоохранительные органы на место происшествия.

Помимо системы уведомления распыление баллончика также сопровождается сиреной громкостью в 130 децибел, а в само устройство встроены моргающие светодиоды, которые могут помочь пользователю прицелиться в темноте и дезориентировать правонарушителя. Баллончик оснащен батареей, которая поддерживает работу устройства в течение четырех лет без подзарядки, а хватает его примерно на десять применений (дальность распыления до трех метров): на сайте компании сообщается, что канистра со спреем не подлежит замене (корпус баллончика не открывается), так как процесс может быть небезопасным. Также для безопасности корпус баллончика оснащен специальным клапаном, который предотвращает случайное нажатие на кнопку распыления.

Для стран, где применение перцового спрея запрещено, компания поставляет версии с другими аэрозолями (например, для жителей Швеции, Норвегии и Финляндии в емкости вместо перцового спрея используется ментоловый). Стоит один баллончик 69,95 евро. Версия без Bluetooth (не позволяет присылать уведомления контактному лицу) обойдется в два раза дешевле.

Источник

Теги: безопасностьсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.