Умное отопление привлекает инвестиции

Украинско-немецкий проект eCozy в 2014 году успешно собрал средства на Indiegogo. Сейчас проект запустил кампанию на немецкой платформе seedmatch.de (она предназначена для инвестирования в немецкие стартапы). На данный момент стартап уже собрал 134 000 евро, а кампания продлится еще 52 дня. Всего проект планирует получить около 150-200 000 евро.

Seedmatch.de немного отличается по принципу работы от хорошо известных платформ вроде Kickstarter или Indiegogo. «Мы, наверное, первый украинский стартап, который собрал такие средства не через pre-sales крауд-платформы Indiegogo или Kickstarter, а через платформу для крауд-инвестирования в акции предприятия (equity-based funding)», — объясняет Кирилл Злобенко, COO стартапа. Иными словами, на Seedmatch.de бекер не предзаказывает продукт, а вкладывает деньги в сам стартап.

Команда eCozy работает над системой из «умных» термостатов с тачскрин-управлением, которые крепятся к радиаторам и следят за их температурой, а также центра управления и приложения для iOS и Android. В компании утверждают, что с помощью этого решения можно сэкономить до 30% платы за отопление.

Стартап создан в августе 2013 года, тогда же получил ангельские инвестиции. Его основатель и CEO Андрей Холодов — родом из Харькова, но уже много лет живет в Германии. У стартапа — украинская команда и два офиса — в Мюнхене (главный офис, маркетинг, поддержка клиентов и R&D) и в Харькове (отвечает за R&D).

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...