Укрпошта презентувала свій оновлений бренд
Укрпошта   презентувала   свій   оновлений  бренд,  що  поєднав  досвід  та
сучасність.   Відтепер   основним   візуальним  символом  Укрпошти  замість
крилатого  конверту  поштовий  ріжок,  який,  підкреслюючи символи поштової служби,  трансформується у значок геолокації – пін.  Візуальний символ – це компас, який вказує напрями відправлень у різні сторони світу.
Нову  концепцією бренду розроблено рекламною агенцією «Saatchi&Saatchi» для
компанії Укрпошта безкоштовно. Однією з несподіванок презентації був виступ
піаніста Євгена Хмари.

«Укрпошта  – це величезна соціальна «offline» мережа, що об’єднує українців
у  всьому  світі,  величезна  частина  України,  яка поставила собі за мету
змінитися.  Ми  як  українці  маємо докладати максимум зусиль для розбудови
нашої  держави.   Саме  тому  ми  з  гордістю  долучилися до цього процесу,
інвестували  свій  час,  знання  та  досвід  для  того,  щоб  ці зміни були
кращими», –зауважив креативний директор Костянтин Шнайдер.

«Ми активно працюємо над вдосконаленням послуг, розробляємо і вводимо нові,
змінюємо та перебудовуємо виробничі процеси, намагаємось повернути втрачені
позиції  на ринку. Такі зміни неможливо реалізувати повною мірою без змін у
свідомості   як   наших   працівників,  так  і  клієнтів.  Розробка  нового
корпоративного   стилю   і  бренду  є  такою  ж  необхідністю  для  процесу
трансформації   компанії,   як   оновлення   автопарку   чи  корпоратизація
підприємства»,  –  зазначив в.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор
Смілянський.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...