Український кейс уперше отримав срібну нагороду престижної премії WARC Media Awards

На початку грудня стали відомі імена фіналістів найпрестижнішої премії у галузі маркетингу — WARC Media Awards 2020.

Рекламна кампанія агенції «Медіа Партнерство Баінг», реалізована разом з Першим Українським Міжнародним Банком (ПУМБ), увійшла до числа фіналістів одразу двох міжнародних конкурсів маркетингової ефективності: Effie Awards Ukraine (категорія «Медіа Інновація») та WARC (категорія Best Use of Data).

WARC Media Awards

Кейс партнерства команди Data Science агенції «Медіа Партнерство Баінг», компанії Empower та ПУМБ отримав срібну нагороду WARC Media Awards за визнання ролі даних в побудові ефективної комунікаційної стратегії у категорії Best Use of Data.

Проєкт «ПУМБ: Дані — кращий депозит» єдиний український проєкт, який отримав срібло за всю попередню історію WARC Media Awards.

Крім України, в цьому напрямку срібло також отримали кейси із Китаю, Норвегії, Індонезії.

Рекламна кампанія змагалася за першість із проєктами іменитих міжнародних мережевих агентств, таких як MediaCom та Dentsu, обійшовши PHD, Mindshare, McCann, MullenLowe Group.

Команда в проєкті «ПУМБ: Дані — кращий депозит» застосувала data-driven підхід. Цей підхід допоміг значно поліпшити ефективність комунікаційного комплексу, залучити нових клієнтів і зміцнити позиції на ринку B2C.

Наталя Булбук, керівниця відділу Data Science «Медіа Партнерство Баінг»: «У грудні 2018 року перед ПУМБ постала амбітна задача. Розмір «нових грошей», залучених депозитними продуктами банку 2019-го, мав збільшитися вдвічі в порівнянні з попереднім роком. Використання традиційної для України моделі медіапланування не вистачило би для досягнення такої амбітної мети. Тому довелося застосовувати більш глибокий аналіз даних і підходи моделювання. Ми дуже раді, що достойно презентували країну на міжнародному рівні. Пишаємося досягненнями нашої команди та щиро дякуємо партнерам ПУМБ».

У процесі планування кампанії командою Data Science побудована модель для прогнозування залучення «нових клієнтів». З її допомогою якої проведений факторний та сценарний аналізи. Багатофакторна регресійна модель включала як фактори медіаактивності ПУМБ і конкурентів, так і інші зовнішні впливові фактори. Вона дозволяла розрахувати внесок кожного медіаканалу в загальну кількість клієнтів, залучених за допомогою рекламної кампанії. До того ж чітко визначити фактори впливу на динаміку «нових клієнтів» по депозитних продуктах, щоб управляти розміром середнього чеку.

Такий підхід до аналізу даних дозволив знайти інсайти та зробити висновки, які зіграли вирішальну роль у досягненні бізнес-цілі ПУМБ 2019 року. Банку вдалося подвоїти приплив «нових грошей», залучених на депозитні рахунки банку, в порівнянні з 2018-м. Як результат, 2019-го приплив «нових грошей» збільшився більш ніж удвічі та сягнув рекордно високих темпів зростання клієнтів — 140%.

Наталія Деміденко, керівниця Управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ: «Аналіз даних приносить цінність, коли результати, використовуються на практиці, тобто включені в розробку та коригування комунікаційної стратегії. Коли ми можемо на основі даних і експертизи команд будувати моделі кращого: продукту, сервісу, каналу зв’язку, аргументів комунікації. Наш кейс на практиці показує, як чітке розуміння вкладу кожного медіаканалу у процес залучення нових клієнтів допомагає змоделювати ідеальний медіа спліт і підвищити ефективність рекламної кампанії отримати максимальний відгук і знизити вартість залучення».

Леся Мандрик, бізнес-аналітикиня, Data Science та Data Management компанії Empower: «Впровадження data-driven підходу та аналітичних моделей для бізнес-задач ПУМБ дало чудові результати завдяки їхній інтеграції безпосередньо в процеси та екосистему компанії. Ми застосовували підходи Data Science в першу чергу для стратегічного планування маркетингових активностей і одночасно вплинули на ефективність операційної діяльності та на процес бізнес-планування. Звичайно, міжнародна відзнака авторитетних жюрі конкурсу WARC ще раз підтверджує, що команди, які працювали в плідній коллаборації, повною мірою скористалися даними та аналітикою — отримали максимальну цінність від використання даних. І ми щиро вдячні нашим партнерам за готовність впроваджувати інновації в секторі бізнесу, який до цього не застосовував data-driven підходи настільки інтегровано».


Читайте також: Агенція Vandog отримала статуетку European Excellence Awards 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

«Креативна Європа»: 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

«Креативна Європа» святкує 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

Вже 30 років підпрограма «МЕДІА», яка з 2014 року реалізується в рамках програми ЄС «Креативна Європа», підтримує європейський кіно- та ...

Український ілюстратор Сергій Майдуков створив ілюстрацію для статті The Guardian

Відомий український ілюстратор Сергій Майдуков, який малює для таких видань, як The New Yorker і The New York Times, проілюстрував статтю ...