• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Український кейс уперше отримав срібну нагороду престижної премії WARC Media Awards

15 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Український кейс уперше отримав срібну нагороду престижної премії WARC Media Awards
Share on FacebookShare on Twitter

На початку грудня стали відомі імена фіналістів найпрестижнішої премії у галузі маркетингу — WARC Media Awards 2020.

Рекламна кампанія агенції «Медіа Партнерство Баінг», реалізована разом з Першим Українським Міжнародним Банком (ПУМБ), увійшла до числа фіналістів одразу двох міжнародних конкурсів маркетингової ефективності: Effie Awards Ukraine (категорія «Медіа Інновація») та WARC (категорія Best Use of Data).

WARC Media Awards

Кейс партнерства команди Data Science агенції «Медіа Партнерство Баінг», компанії Empower та ПУМБ отримав срібну нагороду WARC Media Awards за визнання ролі даних в побудові ефективної комунікаційної стратегії у категорії Best Use of Data.

Проєкт «ПУМБ: Дані — кращий депозит» єдиний український проєкт, який отримав срібло за всю попередню історію WARC Media Awards.

Крім України, в цьому напрямку срібло також отримали кейси із Китаю, Норвегії, Індонезії.

Рекламна кампанія змагалася за першість із проєктами іменитих міжнародних мережевих агентств, таких як MediaCom та Dentsu, обійшовши PHD, Mindshare, McCann, MullenLowe Group.

Команда в проєкті «ПУМБ: Дані — кращий депозит» застосувала data-driven підхід. Цей підхід допоміг значно поліпшити ефективність комунікаційного комплексу, залучити нових клієнтів і зміцнити позиції на ринку B2C.

Наталя Булбук, керівниця відділу Data Science «Медіа Партнерство Баінг»: «У грудні 2018 року перед ПУМБ постала амбітна задача. Розмір «нових грошей», залучених депозитними продуктами банку 2019-го, мав збільшитися вдвічі в порівнянні з попереднім роком. Використання традиційної для України моделі медіапланування не вистачило би для досягнення такої амбітної мети. Тому довелося застосовувати більш глибокий аналіз даних і підходи моделювання. Ми дуже раді, що достойно презентували країну на міжнародному рівні. Пишаємося досягненнями нашої команди та щиро дякуємо партнерам ПУМБ».

У процесі планування кампанії командою Data Science побудована модель для прогнозування залучення «нових клієнтів». З її допомогою якої проведений факторний та сценарний аналізи. Багатофакторна регресійна модель включала як фактори медіаактивності ПУМБ і конкурентів, так і інші зовнішні впливові фактори. Вона дозволяла розрахувати внесок кожного медіаканалу в загальну кількість клієнтів, залучених за допомогою рекламної кампанії. До того ж чітко визначити фактори впливу на динаміку «нових клієнтів» по депозитних продуктах, щоб управляти розміром середнього чеку.

Такий підхід до аналізу даних дозволив знайти інсайти та зробити висновки, які зіграли вирішальну роль у досягненні бізнес-цілі ПУМБ 2019 року. Банку вдалося подвоїти приплив «нових грошей», залучених на депозитні рахунки банку, в порівнянні з 2018-м. Як результат, 2019-го приплив «нових грошей» збільшився більш ніж удвічі та сягнув рекордно високих темпів зростання клієнтів — 140%.

Наталія Деміденко, керівниця Управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ: «Аналіз даних приносить цінність, коли результати, використовуються на практиці, тобто включені в розробку та коригування комунікаційної стратегії. Коли ми можемо на основі даних і експертизи команд будувати моделі кращого: продукту, сервісу, каналу зв’язку, аргументів комунікації. Наш кейс на практиці показує, як чітке розуміння вкладу кожного медіаканалу у процес залучення нових клієнтів допомагає змоделювати ідеальний медіа спліт і підвищити ефективність рекламної кампанії — отримати максимальний відгук і знизити вартість залучення».

Леся Мандрик, бізнес-аналітикиня, Data Science та Data Management компанії Empower: «Впровадження data-driven підходу та аналітичних моделей для бізнес-задач ПУМБ дало чудові результати завдяки їхній інтеграції безпосередньо в процеси та екосистему компанії. Ми застосовували підходи Data Science в першу чергу для стратегічного планування маркетингових активностей і одночасно вплинули на ефективність операційної діяльності та на процес бізнес-планування. Звичайно, міжнародна відзнака авторитетних жюрі конкурсу WARC ще раз підтверджує, що команди, які працювали в плідній коллаборації, повною мірою скористалися даними та аналітикою — отримали максимальну цінність від використання даних. І ми щиро вдячні нашим партнерам за готовність впроваджувати інновації в секторі бізнесу, який до цього не застосовував data-driven підходи настільки інтегровано».


Читайте також: Агенція Vandog отримала статуетку European Excellence Awards 2020.

Теги: преміїфінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Скільки Effie на твоєму рахунку? Час поповнити баланс!
Маркетинг і Комунікації

Скільки Effie на твоєму рахунку? Час поповнити баланс!

13 Червня, 2024

Реєструй заявки на Effie Awards Ukraine 2024 – найпрестижнішу премію в галузі маркетингових комунікацій. Вигравай нагороди та поповнюй свій професійний рахунок. Реєстрація конкурсних робіт триватиме до 1 жовтня 2024 року...

Читати даліDetails

Дохід українців на міжнародних ринках зріс. Дослідження Payoneer

Solarisbank запускає технологічний хаб в Україні

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.