Украинский стартап Pleatpack собрал нужную сумму всего за 7 часов

Украинский стартап Pleatpack design запустил кампанию на Kickstarter для сбора средств на городской рюкзак Pleatpack. И всего за 7 часов собрал нужную сумму — $8500.
Главная особенность Pleatpack — в возможности увеличить его размер. Рюкзак расширяется с 6 литров до 26,7.

Среди других особенностей Pleatpack:

  • Защита от кражи. В рюкзак вшиты магниты, которые плотно закрывают рюкзак и не позволяют людям взять из него вещи без ведома владельца;
  • Защита от влаги. Pleatpack сделан из ткани с водоотталкивающей пропиткой 600D.

Цена рюкзака — $119. Сейчас еще доступны специальные предложения по $89 и $99. Pleatpack design планирует начать поставки в декабре 2018 года.

Ранее Pleatpack design уже выходил на Kickstarter с этим рюкзаком и собрал $19 000, но кампанию остановили, а счет обнулили. Причина заключалась в том, что американский партнер стартапа запустил одновременно две кампании, что запрещено правилами Kickstarter. После разбирательств с платформой Pleatpack design разрешили запуститься еще раз.


Источник  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...