Украинский стартап Pleatpack собрал нужную сумму всего за 7 часов

Украинский стартап Pleatpack design запустил кампанию на Kickstarter для сбора средств на городской рюкзак Pleatpack. И всего за 7 часов собрал нужную сумму — $8500.
Главная особенность Pleatpack — в возможности увеличить его размер. Рюкзак расширяется с 6 литров до 26,7.

Среди других особенностей Pleatpack:

  • Защита от кражи. В рюкзак вшиты магниты, которые плотно закрывают рюкзак и не позволяют людям взять из него вещи без ведома владельца;
  • Защита от влаги. Pleatpack сделан из ткани с водоотталкивающей пропиткой 600D.

Цена рюкзака — $119. Сейчас еще доступны специальные предложения по $89 и $99. Pleatpack design планирует начать поставки в декабре 2018 года.

Ранее Pleatpack design уже выходил на Kickstarter с этим рюкзаком и собрал $19 000, но кампанию остановили, а счет обнулили. Причина заключалась в том, что американский партнер стартапа запустил одновременно две кампании, что запрещено правилами Kickstarter. После разбирательств с платформой Pleatpack design разрешили запуститься еще раз.


Источник  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...