Украинцы переходят на беспроводные наушники (Инфографика)

Отказ от разъема для подключения наушников в смартфонах вполне обоснован. По данным компании MOYO, в прошлом году каждая третья пара наушников проданная в Украине, была беспроводной.

Доля Bluetooth-наушников в общих продажах по итогам 2018 года превысила 31%. При этом такая пропорция наблюдается как среди моделей-вкладышей, так и накладных наушников, а разница в разделении на проводные и беспроводные модели колеблется в пределах долей процента.

Одна из причин растущей популярности беспроводных наушников — их технологическое совершенствование. При этом растет как качество звука при беспроводной передаче, так и продолжительность работы на одном заряде аккумулятора. Современные «бюджетные» модели от именитых производителей уже способны обеспечить до 20 часов беспрерывного звучания.

Еще одна причина все большей популярности беспроводных наушников — снижение цены. Модели от Remax уже доступны дешевле 500 грн, а продукцию таких компаний как Sony или Philips можно приобрести по цене ниже 1000 грн.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.