Украинцы переходят на беспроводные наушники (Инфографика)

Отказ от разъема для подключения наушников в смартфонах вполне обоснован. По данным компании MOYO, в прошлом году каждая третья пара наушников проданная в Украине, была беспроводной.

Доля Bluetooth-наушников в общих продажах по итогам 2018 года превысила 31%. При этом такая пропорция наблюдается как среди моделей-вкладышей, так и накладных наушников, а разница в разделении на проводные и беспроводные модели колеблется в пределах долей процента.

Одна из причин растущей популярности беспроводных наушников — их технологическое совершенствование. При этом растет как качество звука при беспроводной передаче, так и продолжительность работы на одном заряде аккумулятора. Современные «бюджетные» модели от именитых производителей уже способны обеспечить до 20 часов беспрерывного звучания.

Еще одна причина все большей популярности беспроводных наушников — снижение цены. Модели от Remax уже доступны дешевле 500 грн, а продукцию таких компаний как Sony или Philips можно приобрести по цене ниже 1000 грн.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...