Українці створили рюкзак з LED-екраном і запустили кампанію на Kickstarter

Вітчизняний стартап PIX Backpack планує випускати «розумні» рюкзаки, оснащені LED-екраном. На свою розробку команда проекту хоче зібрати 35 тисяч доларів за допомогою платформи Kickstarter.

LED-екран, який розташований на зовнішній стороні рюкзака, показує анімовані або статичні зображення. Споживач може керувати екраном завдяки мобільному додатку PIX Backpack та обирати будь-які картинки. Заряджати наплечник потрібно за допомогою портативного зарядного пристрою.

31355094 380623879081292 5984111687941226496 n 768x576 - Українці створили рюкзак з LED-екраном і запустили кампанію на Kickstarter

Команда проекту: гендиректор Маргарита Рімек, технічний директор Іван Каун, головний інженер Володимир Ільченко і маркетинговий директор Сергій Єздін 

Ціна одного рюкзака на краудфандинговій платформі стартує від 199 доларів, вроздріб він коштуватиме 260 доларів.

Зазначимо, що на сьогодні розробка зібрала на Kickstarter понад 18 тисяч доларів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...