У The Verge появится конкурент?

На создание стартапа Топольски намерен привлечь от $5 млн до $10 млн. денег инвесторов. Источники Re/code сообщают, что сейчас сооснователь The Verge ведет переговоры с Марком Андрессеном и владельцем Interview Magazine Питером Брантом.

Материнская компания проекта будет названа Independent Media, для нее уже создан домен. Название самого издания пока неизвестно.

В запуске проекта Топольски будет участвовать креативное агентство Code and Theory, которое помогало ему при редизайне блога Engadget в 2009 году, запуске The Verge в 2011 году и редизайне Bloomberg в 2015 году.

Новое издание будет зарабатывать за счет рекламы и партнерств, сам Топольски также займется коммерческой деятельностью и организацией ивентов, пишет Re/code.

Джошуа Топольски ушел из The Verge в 2014 году и перешел на пост редактора в Bloomberg. Из агентства он был уволен в 2015 году по причине неудачного редизайна (по мнению владельца издания Майкла Блумберга).


Подробнее:http://adindex.ru/news/media/2016/01/14/131312.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.