• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Тренди е-commerce: дослідження від Factum Group Ukraine та OLX

18 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Тренди е-commerce: дослідження від Factum Group Ukraine та OLX
Share on FacebookShare on Twitter

Найбільше цієї весни купували одяг, комп’ютери та телефони, в той час як продавали дорослий і дитячий одяг та автозапчастини. 44% купують в інтернеті як нові, так і вживані товари. Продають найчастіше, використовуючи ноутбуки та ПК, мобільний додаток на третьому місці. Чим сьогодні живуть покупці та продавці ринку е-commerce — у дослідженні від Factum Group Ukraine* та OLX.

Навесні 2020 можливість здійснювати купівлі не виходячи з дому стала ключовою для багатьох. При цьому виграли як покупці, так і продавці. Для бізнесів і приватників важливу роль зіграли онлайн-майданчики, для одних ставши єдиною можливістю продовжувати свій бізнес в умовах карантину, для інших — джерелом додаткового доходу. Підйом на ринку онлайн-торгівлі підтверджують і дані OLX: кількість активних користувачів платформи з березня по травень зросла на 6%.

Онлайн-покупець: звички й уподобання

За даними опитування Factum Group Ukraine, новим товарам надають перевагу 54% респондентів, 44% — купують як нові, так і вживані. Тільки вживані вибирають усього 2%. Навесні найпопулярнішими товарами, за даними OLX, виявилися одяг і взуття — їх придбали понад 116 тис. разів. На другому місці — комп’ютери — 59,5 тис. доставок, не відстають і телефони — 52 тис. Потрібним виявилося спорядження для спорту та відпочинку — 47,5 тис. купівель. Закривають топ-5 автозапчастини — 34,9 тис.

Для замовлення товарів у мережі використовують у середньому 2 пристрої, при цьому 58% покупців комбінують стаціонарні та мобільні. Найчастіше використовують мобільний додаток у смартфоні — у 62% випадків. Не встановлювати додаткові програми, а купувати через браузер телефону подобається 49% респондентів. Приблизно стільки ж купують товари за допомогою ноутбука — 48%.

Відсутність прив’язки до місця знаходження магазину дозволяє здійснювати купівлі буквально звідусіль — так, 17% респондентів роблять це в транспорті, 43% — на роботі. При цьому майже всім опитаним (94%) зручно купувати онлайн удома. Обмежень за часом теж немає, тому респонденти загалом (92%) купують товари як у будні, так і у вихідні. Якщо ж виділити найбільш шопінгові дні тижня, на першому місці, за даними OLX, виявиться середа (16% купівель), трохи менше припадає на вівторок і понеділок. Найменше товарів залишають продавців у неділю — 12%.

Онлайн-продавець: спеціалізація та комунікація з клієнтами

Інтернет-продавці в середньому спеціалізуються на одній категорії товарів. Навесні цього року, за даними OLX, бізнес-користувачі найчастіше продавали одяг і взуття — 1,8 млн оголошень, дитячий одяг — 1,1 млн, і автозапчастини — 577,7 тис. Дитяче взуття також серед найпопулярніших речей для торгівлі — 486,1 тис. пропозицій за 3 місяці. На п’ятому місці опинилися товари з категорії антикваріату та колекцій — їх виставляли на продаж 373,6 тис. разів.

Для публікації оголошень продавці, за даними опитування, частіше використовують стаціонарні, ніж мобільні пристрої — 45% проти 15%, ще 40% їх комбінують. Більше ніж половина респондентів (58%) користується ноутбуком, 52% — персональним комп’ютером. Мобільний додаток у смартфоні у продавців, на відміну від покупців, лише на третьому місці — 47%.

Найчастіше замовлення отримують телефоном, переважно його ж вважають основним каналом спілкування. На другому місці — форма оформлення замовлення на сайті. Якщо говорити конкретно про OLX, то зручність розміщення оголошень та комунікації з покупцем бізнес-продавці оцінюють високо — 93% та 89% відповідно. Задоволені також швидкістю продажів на сайті — 89%.

Тренди е-commerce: 17% покупців замовляють товари в транспорті, а половина продавців публікує оголошення з ПК
Тренди е-commerce у дослідженні від Factum Group Ukraine* та OLX.

*Методологія дослідження:
— Репрезентативне онлайн опитування покупців і продавців, які зробили купівлю або продаж в
інтернеті за останні 6 місяців, у віці 20-45 років, у містах з населенням 50 тис. і більше. Вибірка: 400
інтерв’ю
— CATI-опитування бізнес-продавців товарної категорії. Вибірка: 200 інтерв’ю

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Нагадаємо: всі, хто працює в е-commerce, ще можуть встигнути на онлайн-лекцію «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах». Тому що між успіхом в соцмережах та зростанням продажів — прямий зв’язок.

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG.

Теги: діджитале-commerceинтернетринки та дослідженнятренды

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.