TreeClicks – приложение, которое сажает по дереву за каждую онлайн-покупку

В эту Черную Пятницу миллионы людей будут совершать покупки онлайн. А приложение TreeClicks попытается извлечь хоть немного пользы для природы из всего этого шопинга. За каждую покупку, сделанную в магазинах-партнерах TreeClicks, будет посажено одно дерево. Так что если вы в любом случае планируете скупаться в Amazon, Barnes and Noble, Macy’s, eBay, Best Buy или еще каком-то из 50000 магазинов, сотрудничающих с TreeClicks, вы вполне можете установить это бесплатное приложение для Google Chrome или Mozilla Firefox и внести свою лепту в озеленение мира.

TreeClicks получает взнос за каждого покупателя, привлеченного в его магазины-партнеры. И вот эти-то средства почти полностью и идут на то, чтобы сажать деревья.

Джелли Бекирович (Jelle Bekirovic), создатель TreeClicks, надеется таким образом немного возместить тот ущерб, который безудержное потребление наносит природе. И, так как он понимает, что вовсе отговорить людей от праздничных покупок невозможно, он придумал вот такой альтернативный эко-активизм.

«Проспонсированные» деревья будут высаживать на востоке Индии, чтобы компенсировать вырубку лесов, которая в этом регионе идет особенно интенсивно.

Помимо онлайн-шопинга есть и другие способы опосредованно посадить дерево. Один из них – переключиться на поисковую систему Ecosia.org, которая сажает по дереву за каждые 40-50 поисковых запросов.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...