Топ-20 сайтов уанета за декабрь 2014 года по версии Gemius

Компания Gemius Украина представила данные по 20 наиболее популярным сайтам уанета за декабрь 2014 года. По результатам ежемесячного исследования, список самых популярных ресурсов в Украине возглавляет Google: сайт поисковой системы в декабре 2014 года посетило 76% интернет-аудитории страны. Также в пятерку лидеров уанета вошли «ВКонтакте», Mail.Ru, Youtube и «Яндекс».

Кроме «ВКонтакте», в рейтинге присутствуют две другие социальные сети: Facebook (занимает 6 позицию и охватывает 35% интернет-аудитории страны) и «Одноклассники» (8 позиция с охватом 31%). Из сегмента электронной коммерции в топ-20 сайтов вошли интернет-магазин Rozetka, ресурс бесплатных объявлений OLX и Prom.ua. Из образовательных ресурсов украинцы чаще всего посещают «Википедию», а развлекательных – онлайн-кинотеатры Megogo (10 позиция) и Kinogo (18 позиция). Также в список из 20 самых популярных сайтов страны вошел сайт ПриватБанка.

Согласно данным gemiusAudience, размер интернет-аудитории Украины в декабре 2014 года составил 18 млн человек. Всего в панели за декабрь представлено более 600 сайтов. Отчет составлен на основании 8385 анкет software-панелистов и 48 628 анкет cookie-панелистов. Исследование проводилось среди пользователей персональных компьютеров. Спустя несколько месяцев Gemius обещает представить статистику и по пользователям мобильных устройств.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...